Bilder der spanner over flere celler.
Fra : Øystein

Dato : 19-07-03 23:58

Jeg vil så gerne have en animeret gif til at spanne over tre celler. Men det
store problemet mit er at det skal fungere som et hjørne.
Hvor den stiger fra nedre venstre hjørne og stiger så op, vender mod høyre
og forsetter til øvre højre hjørne.
Billede er en rosenrank der rosen gradvis vokser oppad.
Til dette formål er det opprettet 4 celler (2*2).
Er det nogen der har svaret? Er det muligt?

Øystein

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 20-07-03 00:30

"Øystein" <oeystein@smid-dem-ud-af-landet.dk> skrev :

> [...]
>og forsetter til øvre højre hjørne.
>Billede er en rosenrank der rosen gradvis vokser oppad.
>Til dette formål er det opprettet 4 celler (2*2).

Burde vel være muligt, hvis du kan indsætte det som
baggrundsbillede og evt. positionere det.

Men, hvorfor skal det være i en tabel?
Det er vel kun en giffil det drejer sig om.

Hvis jeg kunne se animation og siden, hvor du havde tænkt det
skulle være, så ville det være meget nemmere at svare.
--
Knud