Opkald til et 80-nr fra Udlandet ?
Fra : Bo

Dato : 20-07-03 03:10

Jeg har prøvet at ringe til TDC's menneskemaskine 80604055 men kan ikke få noget at vide.

Kan jeg tage min bærbar med mig til et Middelhavsland og låne et stik for at foretage
opkald til et 80-nr server ?
Selvfølgelig med 0045 foran 80-nr.
I gamle dage skulle man igennem via en lokaludbyder, men det stadium skulle være overstået
eller tager jeg fejl ?

På forhånd tak
Bo

Fra : Kim

Dato : 20-07-03 06:27

Bo wrote:

> [...]
> Selvfølgelig med 0045 foran 80-nr.
> I gamle dage skulle man igennem via en lokaludbyder, men det stadium skulle være overstået

Det kan du godt. Men opkaldet vil ikke være gratis som i danmark.

Fra : Bo

Dato : 23-07-03 19:56

"Kim" <mesleepy@mail.dk> skrev i en meddelelse news:3F1A281F.1000802@mail.dk...

> Det kan du godt. Men opkaldet vil ikke være gratis som i danmark.

Hvad TDC ikke vil oplyse har jeg nu fået bekræftet andet steds fra at der fra udlandet
via 0045+80xx xxxx kan kaldes op til dansk modtager betaler.

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 23-07-03 21:42

"Bo" <Xbolten@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad TDC ikke vil oplyse har jeg nu fået bekræftet andet steds fra at
der fra udlandet
> via 0045+80xx xxxx kan kaldes op til dansk modtager betaler.

Som skrevet andetsteds:
Det afhænger 100% af den fremmede udbyder, så det virker lidt underligt

--
Martin Højriis Kristensen - http://www.makr.dk
Usenetstatistik 2002/2003 - http://www.f2.dk/ (TEST)