måske OT:Partition Magic ??
Fra : [SANTA]-Cinnober

Dato : 20-07-03 12:30

Hej alle.

Undskyld hvis det er det forkerte sted men jeg satser

Jeg har en 20gb HD som er delt i 2 partitioner, 5gb+15gb.Jeg vil gerne have
have fjernet deling så den er på 20 gb ialt.

Jeg har nogle filer liggende på som jeg ikke har mulighed for at lave backup
på.

Hvor stor risiko er der med Partition Magic,for at det ikke går i ged ???

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 20-07-03 12:21

On Sun, 20 Jul 2003 13:29:50 +0200, "[SANTA]-Cinnober"
<cinnober@santaclan.dk> wrote:

> [...]
>på.
>
>Hvor stor risiko er der med Partition Magic,for at det ikke går i ged ???

Jeg har brugt partiation magic de sidste 4 år til både at oprette/slette
samt forstørre og formindske partiationer.

Min erfaring er at sålænge at den får den tid den skal have og din
computer kører stabilt nok og ikke har som tendens at genstarte på alle
mulige sjove tidspunkter så er Partiation Magic sikkert nok.
Flemming Jacobsen
(Mulig mangel på mellemrum skyldes defekt tastatur)

Fra : Mads Foersom

Dato : 20-07-03 15:13

Du kan godt komme galt afsted med Partition Magic. Jeg har fx flere gange
oplevet at hele harddisken blev slettet uden min accept.
Meeeen.... Det er sjællent det sker...

Du burde nu investere i en brænder så du kan tage backup... just in case.