T310 - email ?
Fra : hjni

Dato : 17-07-03 19:48

Jeg har en Sony Ericsson T310 og konto hos Telmore.
Mobilen har en email client - og kan sende emails.
Hvordan virker det hos Telmore og hvordan skal opsætningen være ?

Fra : Christian Poulsen

Dato : 17-07-03 20:07

http://makeashorterlink.com/?Q19C35D45

Fra : Søren Christensen

Dato : 17-07-03 20:55

"hjni" <hansjnielsen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har en Sony Ericsson T310 og konto hos Telmore.
> Mobilen har en email client - og kan sende emails.
> Hvordan virker det hos Telmore og hvordan skal opsætningen være ?

Der findes en vejledning på tdc's side. Den kan du bruge:
http://www.tdcmobil.dk/portal/privat/kundeservice/telefonmanualer/index.jsp?
ComponentID=4905&SourcePageID=5908

Venligst

Fra : Odense

Dato : 18-07-03 07:03

Hejsa..

Jeg kunne godt tænke mig at vide det samme..

Mobil har jeg hos Telia og internet hos TDC

Har kigget på Telia`s sider ,men kunne ikke finde noget.

Hvad gør jeg ??

Mvh. Bente

Fra : Ivar Madsen

Dato : 18-07-03 10:05

Odense skrev Fredag den 18. juli 2003 08:03 i dk.teknik.telefoni.mobil:

> Mobil har jeg hos Telia og internet hos TDC

Datatrafik opsætningen skal du sætte op som Telia forskriver det.
Mail afsendelse også som Telia forskriver det.
Mail modtagelse som TDC forskriver det.

> Har kigget på Telia`s sider ,men kunne ikke finde noget.
> Hvad gør jeg ??

Kikker en gang mere, og hvis du stadig ikke finder det, så har de vel
en kundeservice der kan hjælpe?

Ivar Madsen

Der søger et link til gratis satalitbiler med hurtig opdatering efter
bildet er taget,,,