Smarttalk startpakke, hvor finder jeg pin-~
Fra : Christian Poulsen

Dato : 17-07-03 19:16

Subj.?

Er det varmen, eller har jeg overset et eller andet?

Fra : Lars Christensen

Dato : 17-07-03 19:52

On Thu, 17 Jul 2003 20:16:22 +0200, "Christian Poulsen"
<deep@get2net.dk> wrote:

>Subj.?
>
>Er det varmen, eller har jeg overset et eller andet?

Du logger ind. Og på forsiden i menuen er der et punkt der hedder Vis
Pinkoder. Der kan du se Mobilnummer, Mobilsvarnummer, Pin1, Pin2, Puk1
og Puk2.

--
/LC
thousands of lives at Hiroshima could have been saved if they had known to 'Duck and Cover'

Fra : Christian Poulsen

Dato : 17-07-03 20:06

> Du logger ind. Og på forsiden i menuen er der et punkt der hedder

https://www.smarttalk.dk/service/service_login.jsp

Hvordan finder jeg mit password til den side? Jeg har ikke valgt
noget password på noget tidspunkt.

Fra : Lars Christensen

Dato : 17-07-03 20:29

On Thu, 17 Jul 2003 21:05:57 +0200, "Christian Poulsen"
<deep@get2net.dk> wrote:

>https://www.smarttalk.dk/service/service_login.jsp
>
>Hvordan finder jeg mit password til den side? Jeg har ikke valgt
>noget password på noget tidspunkt.

Du har ikke fået et velkomstbrev?
Ellers må du ringe til deres kundeservice.

Fra : Christian Poulsen

Dato : 17-07-03 20:42

> Du har ikke fået et velkomstbrev?
> Ellers må du ringe til deres kundeservice.

Jeg fik et velkomstbrev sammen med SIM-kortet. Men der står ingen koder
overhovedet på det brev. Her er hvad der står:

Kære Christian

Tak for din bestilling og velkommen til Smarttalk.

Med Smarttalk får du lige nu en gratis startpakke med 25 kr. gratis
taletid. Når du ringer med Smarttalk, har du en fast lav minutpris på
kun 1,15 kr. - døgnet rundt til alle mobil- og fastnetnumre i hele
Danmark! Og så sender du landets billigste SMS'er: Med Smarttalk koster
en SMS nemlig kun 15 øre!

* 0 kr. i abonnement
* 1,15 kr. pr. Minut
* 15 øre pr. SMS

Priserne er inkl. moms. Der tages forbehold for prisændringer.

Opfyldning
Når du har brugt dine 25 kr. gratis taletid, er det nemt og hurtigt at
fylde ny taletid på. Du skal blot klikke ind på www.smarttalk.dk, her
kan du selv fylde mere taletid på din talekonto. Beløbet bestemmer du
selv!

Sådan kommer du let og hurtigt i gang

* Tag forsigtigt den lille chip ud og af SIM-kortet
* Placer chippen i din telefon og tænd telefonen
* Indtast din PIN-kode (kan ses på www.smarttalk.dk/service)

Du er nu godt i gang med dit nye Smarttalk abonnement.

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at klikke ind på
www.smarttalk.dk eller kontakte Kundeservice på 4366 9300 - vi er klar
til at hjælpe dig!

Her er dine personlige numre
Smarttalk mobilnummer : +4561425***
Telefonsvarer : +4521111111
SIM-kort nummer : 8945010003050*******
SMS central nummer : +4540390999

Vi håber, du bliver glad for dit nye abonnement!

Med venlig hilsen
Smarttalk

Henrik Larsen
Forretningschef

Fra : Hien

Dato : 17-07-03 20:58

"Christian Poulsen" <deep@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Passwordet blev sendt til den email du tilmeldte dig Smarttalk på. Jeg
modtog i hvert fald mit password et par dage før jeg fik min startpakke.

--
Mvh,
Hien

Fra : Christian Poulsen

Dato : 17-07-03 21:02

> Passwordet blev sendt til den email du tilmeldte dig Smarttalk på. Jeg
> modtog i hvert fald mit password et par dage før jeg fik min startpakke.

Ahh! Jeg har ikke modtaget nogen e-mail fra dem. Nå, så må jeg sgu' ringe
til dem i morgen og rive dem rundt.

Fra : Jacob Riis

Dato : 17-07-03 22:15

[snip]

> [...]
>
> Priserne er inkl. moms. Der tages forbehold for prisændringer.
> Vi håber, du bliver glad for dit nye abonnement!

De "glemte" at skrive at de har en opkaldsafgift på 0,50 kr. pr. opkald.
Lidt useriøst ikke at skrive det på siden, det er da en meget vigtigt
oplysning. Men hvis kunderne ikke opdager det regner de vel med at de kan få
et par nye kunder...

--
Jacob

Fra : Lars Christensen

Dato : 17-07-03 22:23

On Thu, 17 Jul 2003 23:14:57 +0200, "Jacob Riis"
<contactingrouponly@noprivatemessages> wrote:

> [...]
>oplysning. Men hvis kunderne ikke opdager det regner de vel med at de kan få

Det står under produkt lidt gemt af vejen.
http://www.smarttalk.dk/smarttalk/smarttalk.nsf/pages/Priser.html

Fra : Søren Christensen

Dato : 18-07-03 10:00

"Jacob Riis" <contactingrouponly@noprivatemessages> skrev i en meddelelse
> [...]
> Lidt useriøst ikke at skrive det på siden, det er da en meget vigtigt
> oplysning. Men hvis kunderne ikke opdager det regner de vel med at de kan

Og at sms priserne stiger....

Venligst

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 18-07-03 16:46

Hej

"Christian Poulsen" <deep@get2net.dk> wrote:

>Priserne er inkl. moms. Der tages forbehold for prisændringer.

Hvilket sker ved udgangen af denne måned, hvor prisen på SMS stiger med
27 procent.

--
M.v.h. Ole®

"Skik følge, eller land fly"