Club Nokia - ARGH?!
Fra : Peter Michael Jensen

Dato : 16-07-03 12:45

Hej

Er der nogen der kender et sted hvor man kan købe Nokia Credits i
Aalborg-området. Jeg har set mig varm på en af deres ringetoner, men man
skal tilsyneladende bruge disse credits for at hente dem. Er der evt.
nogen der kender en alternativ metode - jeg kan nemlig heller ikke får
wap-servicen til at fungere.

Meget tyder på at nokia er ved at droppe denne service, men det burde da
stadig være muligt at købe ting derfra når de stadig anbefalder at man
bliver medlem - ellers skulle de have et par fl...

mvh
Peter Michael

Fra : Søren Christensen

Dato : 16-07-03 13:04

"Peter Michael Jensen" <pmjNO@SPAMoncable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> stadig være muligt at købe ting derfra når de stadig anbefalder at man
> bliver medlem - ellers skulle de have et par fl...

Kan du ikke finde den ringetone et andet sted?
Er det en standard eller poly og hva hedder den?

Venligst

Fra : Peter Michael Jensen

Dato : 16-07-03 14:15

Hej

Jeg mener at lyden hedder Frog - spørg ikke hvorfor jeg skal have den
Den er polyfonisk.

mvh
Peter Michael

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 16-07-03 13:53

On Wed, 16 Jul 2003 13:44:47 +0200, Peter Michael Jensen
<pmjNO@SPAMoncable.dk> wrote:

> [...]
>skal tilsyneladende bruge disse credits for at hente dem. Er der evt.
>nogen der kender en alternativ metode - jeg kan nemlig heller ikke får

mener at man kan købe dem online med et dankort.
Flemming Jacobsen
(Mulig mangel på mellemrum skyldes defekt tastatur)

Fra : Rasmus Haslund

Dato : 16-07-03 16:26

> mener at man kan købe dem online med et dankort.

Det kan man ikke... endnu!
Spurgte dem nemlig om det på telefonen idag :)

Efter sommeren kan man vist betale over mobilen :)

Fra : Betahelix

Dato : 16-07-03 16:45

ja, jeg kan heller ikke komme på blub nokia via gprs....

hele tiden siger den fejl forkert brugernavn eller kode... men jeg kan godt
komme på nettet...

club nokia stinker....