Nokia 6610
Fra : Fedt Mule

Dato : 16-07-03 11:18

Jeg søger lidt information, og måske lidt hjælp til hvad der er det
rigtige køb for mig.

Jeg har pt en Nokia 3510i, og den er jeg RIGTIG glad for! Jeg sender
ca 800-1000 sms'er om måneden og det er en rigtig god telefon at sende
sms fra. Jeg gider bare ikke have en mobil mere end 4-6 mdr, så bliver
det uinteressant for mig.

Mit spørgsmål til gruppen er: Kan jeg med glæde skifte min 3510i ud
med en 6610? Jeg tænker på sms-venligheden og slitage på knapperne?
Eller måske er der en anden telefon jeg vil få mere glæde af. Jeg er
åben for mange ting, også at prøve noget nyt.

PFT Pernille.

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 16-07-03 14:28

Fedt Mule skrev:

> [...]
> Eller måske er der en anden telefon jeg vil få mere glæde af. Jeg er
> åben for mange ting, også at prøve noget nyt.

Jeg kan kun anbefale en 6610 som "sms tlf" jeg synes den er rigtig god at
skrive på... knapperne har en god placering og det kan være rimelig mange
sms'er i indbakken.
--
Mvh. Peter.