Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Hjælp vores datter!!!!!
Fra : thomas

Dato : 09-07-03 16:32

Støt Maja!!
Se www.maja.speedinet.dk

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 09-07-03 17:42

thomas wrote:

> Støt Maja!!
> Se www.***.speedinet.dk

Hej Thomas

Opslag som ovenstående er ikke velset i denne gruppe, og forøvrigt
heller ikke i de fleste andre grupper. Du kan eventuelt læse om
netiketten og fundatserne for de enkelte grupper på http://usenet.dk.

Når ingen fortalte dig dette sidste gang, skyldes det nok, at vi synes,
det er synd for dig/jer. Men vores medfølelse bør ikke føre til, at du
gentager dit opslag hver måned.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : thomas

Dato : 09-07-03 18:54

ok sorry det vidste jeg ikke, men man er squ lidt desperat i denne situation
:(

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 09-07-03 20:36

thomas wrote:

> ok sorry det vidste jeg ikke, men man er squ lidt desperat i denne situation

Tja, det fik du vist at vide sidste gang, og alle kan jo være det.

Men find andre kilder, prøv MKMøller..

--
Med venlig hilsen Erik G. Christensen
Rådgiver for flere danske svinebønder.

Fra : Rinnie Ilsøe

Dato : 11-07-03 11:09

Okay, i har ret i at det er et opslag og jeg vil overhovedet ikke blande mig
i netiketten i det her, da jeg kender Anja (Maja's mor) fra et andet sted på
nettet, men man kan dreje det til hvordan man bedst kan samle penge ind til
sådan
et projekt? Er der nogen der har nogen forslag? (Og kom venligst ikke med
nogen af dem der "Ja, ved ikke at spamme en gruppe osv.;) - tror vi er ovre
det stadie...)

Rinnie (CherryCdk)

--
Flatcoats: Ciko (250692) Balto (170602) og Jenna (050403)
Golden: Chili (160796)

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 11-07-03 12:46

"Rinnie Ilsøe" <admin@NOSPAMflatcoated-retriever.dk> wrote in message
> [...]

> et projekt? Er der nogen der har nogen forslag? (Og kom venligst ikke med
> nogen af dem der "Ja, ved ikke at spamme en gruppe osv.;) - tror vi er

ved at lave en signatur som din

Peter

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 11-07-03 15:30

"Rinnie Ilsøe" wrote:
> men man kan dreje det til hvordan man bedst kan samle penge ind til
> sådan
> et projekt? Er der nogen der har nogen forslag?

Søge fonde og starte en officiel indsamling,
det sidste kræver tilladelse fra politiet.

Og der er ingen nemme løsninger.

Fra : Rinnie Ilsøe

Dato : 11-07-03 17:52

> Søge fonde og starte en officiel indsamling,
> det sidste kræver tilladelse fra politiet.

Okay, så hvis nu de vil ringe rundt til firma'er og søge om penge, så skal
de ha' tilladelse ved politiet, eller er det hvis de vil rundt og stemme
dørklokker?

> Og der er ingen nemme løsninger.

Nej, derfor tænkte jeg det kunne være nogen kloge hoveder her inde vidste
hvordan man kunne gøre!

Rinnie

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 11-07-03 18:00

"Rinnie Ilsøe" wrote:

> [...]
> dørklokker?

> Nej, derfor tænkte jeg det kunne være nogen kloge hoveder her inde vidste

Glem det, min tålmodighed er opbrugt.

Fra : Rinnie Ilsøe

Dato : 11-07-03 18:33

"Erik G. Christensen" <egc@FJERNpost1.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Glem det, min tålmodighed er opbrugt.
>
> --
> Med venlig hilsen Erik G. Christensen
> Rådgiver for flere danske svinebønder.
> Søhøjlandets Landboforening tlf 8682 2666

For at folk kan få sammenhænget med har jeg undladt at klippe noget i
teksten.
Følgende er X-futtet fra news:dk.penge

Erik, hvor er det lige det klikker? Det er da et penge-spørgsmål og oven i
købet i en god sags tjeneste!
Det er ikke et spørgsmål fra en RKI registreret der vil finde en bank kun
for at forgælde sig endnu mere!
Hvis ikke du kan komme med en forklaring, hvorfor svarer du så overhovedet?
Tråden startede måske en anelse OT, men jeg drejede den til topic og så
kommer du med sådan et svar??? Hvad skulle det gøre godt for? Det kan godt
være du sidder i din magelige stol med mentalt raske børn, men Maja kan få
forbedret sin livskvalitet ved det program og derfor vil hendes forældre
selvfølgelig gerne få fat på så mange penge til projektet som muligt!

Så... Uddyb venligst det meget nedladende svar du lige kom med der!!!
Du er da godt nok en køn rådgiver... Men nu er jeg selvfølgelig heldigvis
ikke en svinebonde og så er det tilsyneladende tilladt at være
nedladende...?!

X-FUT news:dk.admin.netikette

Rinnie

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 12-07-03 16:27

"Rinnie Ilsøe" wrote:

> [...]
> Du er da godt nok en køn rådgiver... Men nu er jeg selvfølgelig heldigvis
> ikke en svinebonde og så er det tilsyneladende tilladt at være

Næ, men det er tilladt selv at søge information, især når du føler så
meget for det.

Du skal søge fonde skriftligt, og have politiets tilladelse til at
lave en indsamling,
ganske som skrevet.

Og jeg har begrænset til overs for dem, der ikke selv bruger indersiden
af hovedet til det de gerne vil,
men istedet tror at alt kan løses ved at skrive her.

> X-FUT news:dk.admin.netikette

Overskrevet.

Fra : Rinnie Ilsøe

Dato : 12-07-03 22:15

> Næ, men det er tilladt selv at søge information, især når du føler så
> meget for det.

Hvor meget? Er den her gruppe ikke til for det samme? Der er så lidt action
at den i princippet næsten lige så godt kunne lukkes ned!

> Og jeg har begrænset til overs for dem, der ikke selv bruger indersiden
> af hovedet til det de gerne vil,
> men istedet tror at alt kan løses ved at skrive her.

Hvad er det ellers lige gruppen er til hvis ikke man må stille
penge-spørgsmål. Det er da det samme som at prøve at finde ud af noget! Der
er ingen der tvinger dig til at svare på spørgsmålet, så hvis du har så
meget imod det, hvorfor svarede du så i første omgang? For at lege smart?
Det er jo ikke alle der går lige højt op i penge og økonomi og kender alt
til det og til hvad man skal søge efter for at finde ud af det, men til
gengæld kender jeg så meget til emner som du måske ikke aner meget om... Men
jeg skal da huske din tone hvis jeg en dag kommer til at stå på "kloge-åge"
siden af samtalen!

> Overskrevet.

og FUTTET igen!

Rinnie

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 13-07-03 02:39

"Rinnie Ilsøe" wrote:

> Hvor meget? Er den her gruppe ikke til for det samme? Der er så lidt action
> at den i princippet næsten lige så godt kunne lukkes ned!

Tja, det hjælper du godt med til.

> [...]
> jeg skal da huske din tone hvis jeg en dag kommer til at stå på "kloge-åge"

Tja, du kan jo prøve at læse det igen.

Og det er da supersmart at give udtryk for nærtagenhed, når man søger andres
hjælp.

> og FUTTET igen!

Og formålet med at futte,
at du får ret ?

Gå efter sagen, hvis du kan, ikke manden.

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 13-07-03 03:15

"Rinnie Ilsøe" wrote:

> Hvor meget? Er den her gruppe ikke til for det samme? Der er så lidt action
> at den i princippet næsten lige så godt kunne lukkes ned!

Hm, du er på fra hvor. Så du ikke kan se hvad der sker her.

Eller noget ensidig.

Der er pt en del om MLM,
men du er måske mere forledt af dine egne ønsker ?

> og FUTTET igen!

Og hvorfor har du så travlt med at futte,
det kan vi godt, men der er vist intet at futte over, kun din
forventning om, at der står en hel kø af velmendende rådgivere,
som jeg har afskåret fra at give råd,
tror du selv det ?

Fra : Rinnie Ilsøe

Dato : 13-07-03 13:22

> [...]
> det kan vi godt, men der er vist intet at futte over, kun din
> forventning om, at der står en hel kø af velmendende rådgivere,

Måske du skulle lære lidt om hvornår man futter og ikke futter for så havde
du da ikke spurgt om det... Men okay, det havde måske været mere rigtigt at
futte til dk.snak.mudderkastning. Du aner ikke en fløjtende om hvad mine
forventninger er, men jeg kan da fortælle dig at jeg forventede et eller
flere lidt mere venlige svar end dit... *Tsk tsk*

Med hensyn til alt dit andet sludder, så vælger jeg at ignorere det, da du
tilsyneladende bevæger dig rundt på et plan hvor jeg er i for godt humør til
at befinde mig!

Nu futter jeg en sidste gang, da dette er et netikette-spørgsmål...
Overhører du det fut igen afsender jeg klage til din udbyder!

FUT: news:dk.admin.netikette

Rinnie

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 18-07-03 19:03

"Rinnie Ilsøe" wrote:

> [...]
> forventninger er, men jeg kan da fortælle dig at jeg forventede et eller
> flere lidt mere venlige svar end dit... *Tsk tsk*

Tja, du kan ?
forvente, eller ?

> Med hensyn til alt dit andet sludder, så vælger jeg at ignorere det, da du
> tilsyneladende bevæger dig rundt på et plan hvor jeg er i for godt humør til
> at befinde mig!

hm, du kan ikke bedre ?

> Nu futter jeg en sidste gang, da dette er et netikette-spørgsmål...
> Overhører du det fut igen afsender jeg klage til din udbyder!
>
> FUT: news:dk.admin.netikette

Næ, og så læs lige din systematiske misforståeelse

Fra : Martin Moller Peders~

Dato : 17-07-03 09:46

In <bemq1u$2jn0$1@jarjarbinks.mobilixnet.dk> "Rinnie Ilsøe" <admin@NOSPAMflatcoated-retriever.dk> writes:

>Okay, så hvis nu de vil ringe rundt til firma'er og søge om penge, så skal
>de ha' tilladelse ved politiet, eller er det hvis de vil rundt og stemme
>dørklokker?

Nej, det er tilladt for alle at henvende sig til firmaer og bede om penge.

/Martin