Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Bopælspligt
Fra : Lars Rasmusen

Dato : 09-07-03 11:31

Mig og min kæreste har købt en landejendom med 30000 kvm grund og har delt
lånet op,
så vi hæfter 50-50.

Mit spørgsmål er så er jeg tvunget til at bo der ???, da jeg har en
lejlighed som jeg ikke vil af med ???

Med Venlig Hilsen

Lars Rasmusen

Fra : Dunk

Dato : 09-07-03 17:34

"Lars Rasmusen" <ps2_trade@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> lånet op,
> så vi hæfter 50-50.
>
> Mit spørgsmål er så er jeg tvunget til at bo der ???, da jeg har en

Ja hvis det er en landejendom fortsat har du bopælspligt der. men hvis du
f.eks. ikke har bopælspligt i din lejlighed kan du jo bare flytte
folkeregisteradressen ud på landejendommen. Så skal du være meget uheldig,
hvis du bliver knaldet for de lille problem.

Venligst
Dunk

Fra : Klaus Jensen

Dato : 13-07-03 12:29

> Så skal du være meget uheldig,
> hvis du bliver knaldet for de lille problem.

Eller finansminister. ;)

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 09-07-03 20:33

Lars Rasmusen wrote:

> [...]
> lånet op,
> så vi hæfter 50-50.
>
> Mit spørgsmål er så er jeg tvunget til at bo der ???, da jeg har en

Næ, det er blot en andelshaver med mindst 25% ejerandel der skal bo der,
og det gør hun ?

Resten er papirarbejde.

--
Med venlig hilsen Erik G. Christensen
Rådgiver for flere danske svinebønder.

Fra : Lars Rasmusen

Dato : 09-07-03 23:54

1000 Tak for jeres viden omkring mit spørgsmål, jeg ville bare lige værer
sikker, for jeg havde også hørt
at hvis den ene part ejer over 25 % er det nok

Mange tak