Nyhed til Kraftwerk fans
Fra : Per Moreau

Dato : 17-07-03 11:26

Kraftwerk er tilbage.
De har lige udgivet en maxi der hedder Tour de France 2003.
OG der er et album på vej også. Albummet kommer til at hedde
Tour de France Soundtracks, dette album udgives 4 August.
Info givet af Amazon.de

Mvh
Per M.

Fra : Kim Jensen

Dato : 17-07-03 12:41

> [...]
> OG der er et album på vej også. Albummet kommer til at hedde
> Tour de France Soundtracks, dette album udgives 4 August.

Hmmm.... det var en nyhed midt i juni (NME skrev om det den 12/6).

Kim Jensen

Fra : Lars

Dato : 18-07-03 10:27

> Hmmm.... det var en nyhed midt i juni (NME skrev om det den 12/6).
>

> Kim Jensen

He, jeg hørte det faktisk slut maj, men det er stadig nyt for mange.

mvh Lars

Fra : Hauge

Dato : 17-07-03 14:39

Hejsa

"Per Moreau" <gndsplitting@OH-NO@hotmail.com> wrote in message
> Kraftwerk er tilbage.

Jaeh, det var osse på tide, efter at de intet nyt har lavet siden 1986,
udover Expo 2000.

> De har lige udgivet en maxi der hedder Tour de France 2003.

Den er suveren.... kedelig... Desværre, kan slet ikke måle sig med TdF 1983

Mvh Hauge