Erasure kocert i Forum...?
Fra : Ukendt

Dato : 15-07-03 09:52

Hej,

Hørte med ½ øre i radioen forleden at der har været kocert med Erasure.
Hvorfor vidste jeg ikke det? Hvor er det blevet annonceret? Og var det en
god koncert? Er sur over (ked af) at jeg ikke var der.

Who needs love liiiiiiiiiike....

Mvh. Søren

Fra : Chris

Dato : 15-07-03 10:39

On Tue, 15 Jul 2003 10:51:33 +0200, "Søren Rohde" <fam_rohde [snabela]
stofanet.dk> wrote:

>Hørte med ½ øre i radioen forleden at der har været kocert med Erasure.
>Hvorfor vidste jeg ikke det? Hvor er det blevet annonceret? Og var det en
>god koncert? Er sur over (ked af) at jeg ikke var der.

Det var den bedste koncert i seks år

Chris

---
Reply with no _PRIVACY_ in mail address.

Fra : Pipeline

Dato : 15-07-03 17:57

"Søren Rohde" <fam_rohde [snabela] stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hvorfor vidste jeg ikke det? Hvor er det blevet annonceret? Og var det en
> god koncert? Er sur over (ked af) at jeg ikke var der.

Det var nu ikke i Forum, men i Store Vega koncerten fandt sted. Og jeg tror
at de fleste der var der, er enige i at det var en af de bedste koncerter de
nogensinde har spillet i DK. Jeg har selv set dem alle undtagen Roskilde, og
den nys overståede koncert er IMO den bedste so far.
Men fortvivl ikke, koncerten blev optaget til en mulig DVD udgivelse, så
måske får du chancen for at opleve den!
I øvrigt er der en ny single på vej i oktober, samt en opsamling med
akustiske versioner af alle de gamle hits. En DVD med alle videoerne kommer
også til oktober.

Fra : Ukendt

Dato : 15-07-03 22:28

"Pipeline" <FJERN_DETTEng1@odeu.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
og
> den nys overståede koncert er IMO den bedste so far.

Øv øv og tre gange øv. Men selvfølgelig sønt for jer der var derinde a de
kan endnu. Det seneste plade de har lavet er nu ikke noget at råbe hurra for
da.

> Men fortvivl ikke, koncerten blev optaget til en mulig DVD udgivelse, så
> måske får du chancen for at opleve den!

Ja de må vi da håbe - selvom det nok ikke bliver helt det samme.

> I øvrigt er der en ny single på vej i oktober, samt en opsamling med
> akustiske versioner af alle de gamle hits. En DVD med alle videoerne
kommer
> også til oktober.

Det glæder jeg mig til, men.... hvor skal jeg kigge for at sikre at fange
dem næste gang? Jeg havde overhovedet ikke hørt at de skulle komme til DK.
Hvor får jeg info? Vil sgu altd gerne fange PSB og Erasure når de nu kigger
ind... Sidder også og er trist over at jeg ikke kom til Boytronic her i
Århus tidligere på året - har fundet noget ret godt med dem på nettet.

Nåmen rød front, eller..... Røde skuldre.

Mvh. Søren

Fra : Chris

Dato : 15-07-03 23:01

On Tue, 15 Jul 2003 18:56:44 +0200, "Pipeline"
<FJERN_DETTEng1@odeu.dk> wrote:

> [...]
>I øvrigt er der en ny single på vej i oktober, samt en opsamling med
>akustiske versioner af alle de gamle hits. En DVD med alle videoerne kommer

Her er i en reference fra alt.music.erasure:
http://www.playgroundmusic.com/releaseschedule.pdf

Venligst
Chris
---
Reply with no _PRIVACY_ in mail address.