She's a tiger - Kunstner og navn på nummer~
Fra : Lasse Bigum

Dato : 08-07-03 17:04

Se subjekt, DR's playliste vil desværre ikke vise fra før kl. 9 af en eller
anden grund?

Tak på forhånd
Lasse

Fra : Peter Risager

Dato : 08-07-03 17:18

> Se subjekt, DR's playliste vil desværre ikke vise fra før kl. 9 af en
> eller anden grund?

Det er "Freya"s nye band "Sparkler" der spiller, navnet er vel Tiger? - Det
skal jeg ikke kunne sige.
--
Peter Risager
"Bombing in the name of peace is like

Fra : Jacob Nielsen

Dato : 08-07-03 17:56

"Peter Risager" <peden@anarki.dk> wrote in message

> Det er "Freya"s nye band "Sparkler" der spiller, navnet er vel Tiger? -
Det
> skal jeg ikke kunne sige.

Jep, navnet på sangen er rigtig nok Tiger.

Mvh. Jacob

Fra : Lasse Bigum

Dato : 08-07-03 18:32

> Jep, navnet på sangen er rigtig nok Tiger.

Hmmm.....ok, men jeg mener nu nok det er et ret gammelt nummer?

Noget af teksten til den lyder:

"She's a tiger, she eats you up, she spits you out, you better take care,
you better watch out!"

Stadig det samme band?

/Lasse

Fra : Mikael Schøler

Dato : 08-07-03 18:30

"Lasse Bigum" <Lasse[R:E:M:O:V:E]@hardwareonline.dk> wrote in message
> [...]
>
> Noget af teksten til den lyder:
>
> "She's a tiger, she eats you up, she spits you out, you better take care,

Nope, det er god nok. Det er Freya med 'Tiger". Ifølge denne side, hvor der
bliver citeret fra teksten, så synges der netop det du skriver..

http://users.cybercity.dk/~cfs28274/News/News2.htm

Mikael

Fra : Mikael Schøler

Dato : 08-07-03 18:33

"Mikael Schøler" <mik_s@tdcadsl.dk> wrote in message

> [...]
der
> bliver citeret fra teksten, så synges der netop det du skriver..

Og for så lige at rette mig selv inden andre gør det, så er det jo
naturligvis Sparkler (med Freya) der er fremme med nummeret 'Tiger'..

Teksten kan iøvrigt ses her:

http://users.cybercity.dk/~cfs28274/Complete%20Lyrics/CompleteLyricsindex2.htm#tiger

Mikael

Fra : Lars Frandsen

Dato : 08-07-03 18:35

"Lasse Bigum" <Lasse[R:E:M:O:V:E]@hardwareonline.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Noget af teksten til den lyder:
>
> "She's a tiger, she eats you up, she spits you out, you better take care,

Ja, se her:

http://216.239.51.104/search?q=cache:-jbfcehhU5UJ:users.cybercity.dk/~cfs282
74/News/News2.htm+%22you+better+take+care,+you+better+watch+out!%22&hl=en&ie
=UTF-8
--
Mvh. Lars Frandsen, Bramming
http://home.tiscali.dk/larsfr/