Heidi Bjerre fra "Rigtig Juice" reklamen
Fra : Ukendt

Dato : 07-07-03 14:41

Hejsa.

Spørgsmålet har været oppe og vende før, men der kom ikke et brugbart svar -
desværre.

Er sangen noget som hun selv har skrevet eller har andre sangere også sunget
sangen?
Nogen der ved hvad sangen hedder?

Den er så gur

mvh
FB
--
Er du ny på usenet? Så læs lidt på www.usenet.dk
--> www.DontDoIt.dk <-- Gratis SMS, Jokes og Unlock

Fra : Mimi

Dato : 07-07-03 14:59

FB wrote:
> Er sangen noget som hun selv har skrevet eller har andre sangere også
sunget
> sangen?
> Nogen der ved hvad sangen hedder?

Hej,
Fandt svaret hos easylinks, som åbenbart har spurgt hos Rynkeby:

*/QUOTE fra http://www.easylinks.dk/~bar9/svar.html/*
Musikken til Rigtig Juice og Smoothie's kølejuice er begge komponeret af
George Keller, dog med forskellige tekster. Peter Busborg synger nummeret
til Rigtig Juice reklamen, mens det er Heidi Bjerre der medvirker og synger
nummeret til Smoothie's kølejuice.

Begge reklamefilm kan ses på
http://www.rynkeby.dk/template.asp?pagesID=13&parentID=2&functions=movies

Nummerene er eksklusivt indspillet for Rynkeby Foods og findes derfor ikke i
handlen.

Tak for svaret til Nicky Berg fra Rynkeby Foods A/S for svaret. (opdateret
d.25/6-2003)
*/END QUOTE/*

Mvh Mimi

Fra : Ukendt

Dato : 07-07-03 23:01

"Mimi" <mimi@hotmail.com> wrote in message
(snip)
> Nummerene er eksklusivt indspillet for Rynkeby Foods og findes derfor ikke
> handlen.

Hej Mimi.

Tusind tak for dit svar.

Lidt surt at sangen ikke er i til at købe nogen steder, den er jo simpelthen
så god ;(

Der skulle vel ikke være andre der har sunget en sang ligende den? Jeg
mindes at have hørt en sang ligende andet steds.

Mvh
FB

Fra : Per Moreau

Dato : 08-07-03 00:05

> [...]
>
> Der skulle vel ikke være andre der har sunget en sang ligende den? Jeg
> mindes at have hørt en sang ligende andet steds.

Jep det er rigtigt, for den lyder nemlig som:
Saybia - The Second You Sleep

Mvh
Per M.

Fra : Ukendt

Dato : 08-07-03 10:35

"Per Moreau" <gndsplitting@OHNOhotmail.com> wrote in message
> Jep det er rigtigt, for den lyder nemlig som:
> Saybia - The Second You Sleep

Hej Per. Der er rigtigt! Omkvædet lyder meget ens, tror det er den jeg mener
;)

Mvh
FB