Kashmir på Roskilde
Fra : Christian Muus

Dato : 01-07-03 16:08

Nogen der så ovenstående?

Hvad var det for en t-shirt hr. Eistrup havde på? Kan det passe, at det det
var med et billede af ham selv og teksten "Full beard"?

Christian

Fra : Thomas

Dato : 01-07-03 17:39

Hejsa

Inde på denne side er der et enkelt billede af Kasper fra Koncerten...
Det er ikke til at se hvad der står på trøjen... Men billedet ser
ganske rigtigt ud til at være af ham selv.
http://www.roskilde-festival.dk/object.php?obj=3b6000c&code=45

Mvh. Thomas

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 01-07-03 21:46

On Tue, 1 Jul 2003 17:07:35 +0200, "Christian Muus"
<christianmuus2@hotmail.com> wrote:

>Hvad var det for en t-shirt hr. Eistrup havde på? Kan det passe, at det det
>var med et billede af ham selv og teksten "Full beard"?

Jeg ved ikke om det var et billede af ham selv, men jeg er 99,9% sikker
på at der stod Full Beard på trøjen!

--
Mvh. Stefan
For at e-maile udskift "spamfilter" med mit fornavn.

Fra : Lars Lauridsen

Dato : 01-07-03 23:57

"Stefan Bruhn" <spamfilter@ghashul.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg ved ikke om det var et billede af ham selv, men jeg er 99,9% sikker
> på at der stod Full Beard på trøjen!

Full beaded tror jeg faktisk og et eller andet med fulfilled bagpå...

Mvh.
Lars

Fra : DumbWarrior

Dato : 02-07-03 13:26

Der stod faktisk Ful Beard og et billede af ham selv på forsiden... Og ja,
det _er_ Ful med 1 L. I skal ikke spørge mig hvorfor det står skrevet kun
med et L. Jeg stod selv en tredjedel af koncerten og undrede mig over det.
Men det er også lige meget... Det var en SUPERB koncert !!!!

VH
DW

Fra : Troels

Dato : 02-07-03 22:12

"DumbWarrior" <shaman10@kvalme.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> med et L. Jeg stod selv en tredjedel af koncerten og undrede mig over det.
> Men det er også lige meget... Det var en SUPERB koncert !!!!

Hvis man kigger på billederne fra dentros side, kan man se at der står FULL,
men at guitarremmen bare dækker på det ene L

/Troels

Fra : DumbWarrior

Dato : 03-07-03 00:05

Ahh !!!
Det forklare hvorfor der kun stod FUL.... hæhæ
Her gik jeg og troede manden var gal... :D

VH
DW

Fra : d e n t r o

Dato : 02-07-03 20:38

> [...]

det
| var med et billede af ham selv og teksten "Full beard"?

Ser her under Kashmir...
http://www.rockphoto.dk/arband.html

--
d e n t r o

Fra : Kristian Nygaard Mor~

Dato : 05-07-03 00:59

På forsiden stod der:
Full
Beard
og så et billede af ham selv

og på bagsiden Fulfilled (men det var delvist skjul af hans guiatrrem)

- Kristian