Vodka i vandmelon...
Fra : Søren Astrup

Dato : 16-07-03 23:38

Hey Ng...

Stod i da og skulle råde en veninde om hvilke melon hun dog skulle købe til
dette formål... Har selv kun prøvet det en gang for nyligt.. Hvor det gik
helt i kage.. (Måske ikke en tærm man skal bruge i dette sammenhæng) nå men
jeg jeg gjorde det ville melonen ikke suge... Vi skar et hul og stilte
flasken med bunden i vejret og der skedte ikke en skid! Hvad er trikset???
Normalt banker man jo på melonem som man kar lært det i en disney
tegnefilm... Og så køber man den der lyder bedst..! Hvordan lyder en
vandmelon som der ikke er så meget vand i?? Så den kan suge..! (Må gerne
sende en lydfil!)

Nå men håber der er nogle der kan hjælpe...! Så jeg kan lyde klog næste
gang! :)

Med venlig hilsen Aske Astrup

Fra : Padmé Amidala

Dato : 17-07-03 06:08

Du kan sagtens bruge en moden melon til det...og vandmelon er absolut den
bedste af salgsen til dette formål...

Nogle gange tager det en rum tid inden al vodkaen er suget op, så hav tålmod
Og pøs ikke for meget i af gangen....

God Fornøjelse

VH
Padmé Amidala

Fra : Søren Astrup

Dato : 17-07-03 11:20

Vi ventede et døgn og den havde kun suget hvad der svarede til et
snapseglads! :/

Men tak for dit svar! :)

Med venlig Aske

Fra : Kasper

Dato : 17-07-03 12:53

Hey... hvis det er flasken i sætter direkte på, bliver der jo dannet
undertryk..... dvs så kommer vodkaen ikke ud...

man kunne lave hullet og suge en masse væske op med køkkenrulle.. eller lade
den stå på hvoedet er døgn først

--
Mvh Kasper

Tjek Elektronik Chatten på -> http://www.angelfire.com/alt/elektronik/

Fra : Padmé Amidala

Dato : 17-07-03 12:51

Vi lader heller ikke flasken stå i, netop pga. undertrykket, men står og
hælder det i efterhånden som det bliver suget i..

VH
Padmé Amidala

Fra : Anne Lindholt Ottose~

Dato : 17-07-03 19:52

"Søren Astrup" <astrup-net@mail.dk> wrote in message

> jeg jeg gjorde det ville melonen ikke suge... Vi skar et hul og stilte
> flasken med bunden i vejret og der skedte ikke en skid! Hvad er trikset???

Hvad med at prøve at skære et hul, vende bunden i vejret på melonen og lade
noget af saften løbe ud og først derefter give den vodka at drikke?

/Anne

Fra : Anne

Dato : 17-07-03 21:01

Skal gerne gøres dagen i forvejen - så den kan stå og "suge" - helt for sig
selv *LOoOL* ...
Samtidig at melonen og vodkaen får den bedste smag på den måde... prøv
igen!!!
Anne

(Må gerne sende en lydfil!) Hmm... desværre... kan ikke hjælpe her

Fra : Brian Skaarup

Dato : 18-07-03 09:45

On Thu, 17 Jul 2003 00:38:07 +0200, "Søren Astrup"
<astrup-net@mail.dk> wrote:

>Vi skar et hul og stilte >flasken med bunden i vejret og der skedte ikke en skid! Hvad er trikset???
Jeg så en udsendelse med Jamie Oliver engang. Han lavede hul i melonen
og satte en tragt i hullet og fylte en sjat i tragten engang imellem
Google fandt opskriften her:
http://www.foodtv.com/food/recipes/recipe/0,1977,FOOD_9936_14317,00.html

Fra : Søren Astrup

Dato : 19-07-03 09:19