"Minna og Gunner" hjemmeside?
Fra : Carsten Nielsen

Dato : 16-07-03 17:56

Hej

Jeg leder efter et sted hvor man kan bestille de opskrifthæfter som der er
udgivet i forbindelse med "Minna og Gunner" reklamerne.
Har været inde på blivfisker.dk, og har søgt nettet generelt, men det er
ikke lykkedes mig at finde noget?

Nogen der kan hjælpe? Skal man evt. i det lokale supermarked?

På forhånd tak

Carsten Nielsen

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 16-07-03 18:45

Carsten Nielsen <carsten.nielsen@adslhome.dk> wrote:
> [...]
> der er udgivet i forbindelse med "Minna og Gunner" reklamerne.
> Har været inde på blivfisker.dk, og har søgt nettet generelt, men det

Hvis du tænker på "Minna & Gunnar's kogebog" "Fisk på 15 min." så har
man kunnet få den hos fiskehandleren, men det er jo et spørgsmål om de
har flere. Den er udgivet i samarbejde mellem Fiskebranchen og
Fødevaredirektoratet, men det ser ikke ud som om den kan bestilles på
nettet.

Der er mange fiskeopskrifter her www.thorfisk.dk

M.v.h
Niels