Hvor kan jeg finde denne vin?
Fra : Michael Nielsen

Dato : 16-07-03 02:02

[Bemærk at dette indlæg er X-postet i både dk.forbruger samt
dk.kultur.mad+drikke]

Hejsa NG
Kan nogen fortælle mig hvor i stor-København jeg kan finde følgende vin:

MOSCATO del Piemonte, Filtrato Dolce, BRUGO

På forhånd tak for hjælpen.
Mvh\Michael

Fra : Anders

Dato : 16-07-03 07:01

"Michael Nielsen" <christiansbro@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Kan nogen fortælle mig hvor i stor-København jeg kan finde følgende vin:
>
> MOSCATO del Piemonte, Filtrato Dolce, BRUGO

Nu ved jeg jo ikke, om det er præcis denne vin, du vil have, eller blot en
tilsvarende.
De fleste supermarkeder fører efterhånden Moscato d'Asti i nogenlunde
kvalitet, bl.a ISO.
Ellers prøv www.carlomerolli.dk, der altid har glimrende ialienske vine samt
en utrolig viden om samme.

Anders

Fra : Michael Nielsen

Dato : 16-07-03 07:08

"Anders" <alfaekko@nospamget2net.dk> skrev i en meddelelse
> Nu ved jeg jo ikke, om det er præcis denne vin, du vil have, eller blot en
> tilsvarende.
> Anders

Hej Anders
Det er præcis den vin jeg gerne vil have fat i
Mvh\Michael

Fra : Pedersen

Dato : 28-07-03 20:29

Hej Michael
Nu kan jeg ikke se om det er en Italiensk vin du søger, men jeg har været
meget heldig med denne forretning her:
ARC Horeca
Emdrupvej 28a
2100 København Ø