Ismaskine
Fra : Carsten

Dato : 01-07-03 10:00

Jeg overvejer at købe en ismaskine! Gode råd og erfaringer modtages gerne.
Evt anbefalelsesværdige modeller til alm husbehov og hvor de kan købes!

Carsten

Fra : Nette

Dato : 01-07-03 19:42

"Carsten" <ceg@nospambll.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg overvejer at købe en ismaskine! Gode råd og erfaringer modtages gerne.
> Evt anbefalelsesværdige modeller til alm husbehov og hvor de kan købes!

Hejsa....

Jeg tror det var i efteråret 2002, hvor dette var oppe som emne, og hvor der
kom en hel masse gode og inspirerende råd, som gjorde at jeg begyndte at
ønske mig en ismaskine, men desværre endnu ikke har fået en foræret.

Prøv at klikke her: http://shor.ter.dk/556028242

Nette

Fra : Ninna Sørensen

Dato : 02-07-03 12:30

"Carsten" <ceg@nospambll.dk> wrote in message
> Jeg overvejer at købe en ismaskine! Gode råd og erfaringer modtages gerne.
> Evt anbefalelsesværdige modeller til alm husbehov og hvor de kan købes!
>
> Carsten

Hej Carsten!!

Jeg kan godt anbefale dig at købe en Ismaskine. Jeg har selv Krups
ismaskine, den er ikke så stor og den er nem at have med at gøre. Og så er
det sjovt at prøve div. opskrifter af. Der følger endda nogle gode
opskrifter med, men ellers kan man af og til købe nogle bøger i eks. netto.

Ninna