Kender nogen 'Taken' ? (Spielberg)
Fra : Morten Bowman

Dato : 18-07-03 11:33

Hejsa
Kender nogen denne:
http://www.r1dvd.dk/shop/default.asp?SetLng=1&productid=2991

Er den værd at investere i?

Morten

Fra : Lars Balker Rasmusse~

Dato : 18-07-03 11:43

news@bowman.dk (Morten Bowman) writes:
> Kender nogen denne:
> http://www.r1dvd.dk/shop/default.asp?SetLng=1&productid=2991
>
> Er den værd at investere i?

God start, alt for lang - jeg blev mere og mere ligeglad med den
undervejs. Nogle imponerende skuespilspræstationer, middelmådige (det
er jo TV) specialeffekter og alt for meget fyld. Det var somom det
var mere vigtigt for dem at de kunne sende et nyt afsnit hver
hverdagsaften i to uger, end at de faktisk havde noget at fortælle.

Det skal dog siges at nogen elsker serien - jeg ville gerne kunne lide
den, og nød de første par afsnit, men turen igennem var hård.
--
Lars Balker Rasmussen Consult::Perl

Fra : Peter

Dato : 18-07-03 11:48

Morten Bowman wrote:

> Hejsa
> Kender nogen denne:
> http://www.r1dvd.dk/shop/default.asp?SetLng=1&productid=2991
>
> Er den værd at investere i?
>
> Morten

Den er faktisk helt OK, hvis man er til den slags. Jeg er ikke selv den
store SCIFI fan, men købte den af hensyn til min kæreste, der er. Hun sad
klistret til skærmen i 15 timer i rap, og taler stadig om den med
begejstring i stemmen.

Så hvis ellers du tender på plottet, holder serien fint hvad den lover og er
udmærket pengene værd. Navnlig hvis du køber den hos wwww.axelmusic.dk
istedet, hvor du kan få den 200 kr billigere.

/Peter

Fra : Per

Dato : 18-07-03 11:49

"Morten Bowman" <news@bowman.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
> Kender nogen denne:
> http://www.r1dvd.dk/shop/default.asp?SetLng=1&productid=2991
>
> Er den værd at investere i?
>
> Morten

Jeg så 2-3 afsnit af den men gad ikke se flere. Jeg syntes den er for
kedelig.

Fra : Morbid Angel

Dato : 18-07-03 11:52

On 18 Jul 2003 03:32:40 -0700, news@bowman.dk (Morten Bowman) wrote:

>Hejsa
>Kender nogen denne:
>http://www.r1dvd.dk/shop/default.asp?SetLng=1&productid=2991
>
>Er den værd at investere i?
>
>Morten

Jeg har selv købt den og set 4 af episoderne, den er meget god, gode
effekter og masse af ufo og x-files stemning over den.
Jeg købte den hos:
http://www.streetsonline.co.uk/common/product.jhtml?pid=30021566

Da den udkom var den lidt billigere men prisen er ca. 500,- inkl
portoen.

mvh

MA

/// Min DVD Samling so far.......
http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel ///

Fra : Brian Petersen

Dato : 18-07-03 13:44

Morten Bowman wrote:
> Hejsa
> Kender nogen denne:
> http://www.r1dvd.dk/shop/default.asp?SetLng=1&productid=2991
>
> Er den værd at investere i?
>
> Morten

Hvis jeg var dig ville jeg vente til at serien vises på dansk tv. De første
afsnit er relativt fængende, men de resterende så jeg på fast forward.
Serien følger flere generationer af familier til alien-bortførte og
regeringskonspiranter, fra 1947 til fremtiden. Det værste er den
gennemgående børnestemme-voice over, der lommefilosoferer i
kapitelindledningerne og -afslutningerne som alvidende og livsklog (!?)
flashback-fortæller. Spielberg har altid haft sans for irriterende
børneroller og det må ligesom siges at være hans mest synlige fingeraftryk
på Taken - som han i øvrigt ikke selv har instrueret.

Den er (for) lang, svulstig, dræbende kedsommelig & forudsigelig. Ingen
investering værd, medmindre du er absolut hardcore sf-fan - af samme grund
er der RIGTIG god grund til at antage at serien vil blive vist på dansk
fjernsyn :)

/b.

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 18-07-03 21:09

On Fri, 18 Jul 2003 14:43:41 +0200, "Brian Petersen" <kanal@klog.dk>
wrote:

> [...]
>er der RIGTIG god grund til at antage at serien vil blive vist på dansk

Oki, tror lige jeg venter. Den kommer sikkert på dansk tv.

Morten
morten@bowman.dk

Fra : PerX ...

Dato : 21-07-03 00:55

In article <d30f02b8.0307180232.95265f2@posting.google.com>,
news@bowman.dk says...
> Hejsa
> Kender nogen denne:
> http://www.r1dvd.dk/shop/default.asp?SetLng=1&productid=2991
>
> Er den værd at investere i?

Mange scifi fans på nettet fandet den meget langtrukken - men den fik
gode ratings på kanalen. (Den kommer sikkert på TV2 om et par år *G*)