Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Dansk manual til Nikon Speedlight SB-80DX
Fra : Ole Gyldenløve

Dato : 18-07-03 17:28

Jeg har netop købt en Nikon Speedlight SB-80 DX i Samnaun, Schweiz
(temmelig billigt). Desværre fulgte der kun en tysk manual med. Jeg har
fået fat i en engelsk manual på
ftp://ftp.nikon-euro.com/DOWNLOAD/SB80DX/. Hvem ved hvor jeg kan få fat
i en dansk manual?

Ole Gyldenløve
E-mail: ole@gyldenlove.dk
Web: www.gyldenlove.dk/galleri

Fra : Nikon D1 fan

Dato : 18-07-03 17:47

Ole Gyldenløve wrote:
> [...]
> har fået fat i en engelsk manual på
> ftp://ftp.nikon-euro.com/DOWNLOAD/SB80DX/. Hvem ved hvor jeg kan få

Det tror jeg ikke du kan finde, for jeg har købt min her i DK med papirer
fra DFA og der var kun en engelsk manual med og selv om jeg har taget
kontakt direkte til DFA er det oplyst at den ikke findes på dansk

Bjarne
Nikon D1 fan

Fra : Ole Gyldenløve

Dato : 18-07-03 19:00

> [...]
> fra DFA og der var kun en engelsk manual med og selv om jeg har taget
> kontakt direkte til DFA er det oplyst at den ikke findes på dansk

Det var ærgerligt. Men tak for svaret, Bjarne.

mvh
Ole

Fra : Nikon D1 fan

Dato : 18-07-03 19:30

Ole Gyldenløve wrote:

> Det var ærgerligt. Men tak for svaret, Bjarne.
>
> mvh
> Ole

Helt OK og skulle den komme på dansk, må vi håbe der er en som vil fortælle
det her i NG. Jeg har jævnligt kontakt med DFA og erfarer jeg det, vil jeg
straks købe og fortælle det her.

Bjarne
Nikon D1 fan