Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Ultra tyndt digital kamera - Canon?
Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 16-07-03 15:23

Har kun meget perifært set en ca. 1 cm tykt kamera på størrelse med en
pakke spillekort, hvor objektivet sad i et af hjørnerne. Kan måske være
Canon. Havde et sort læderlignende etui, som var stift. Kameraet var
vinrødt.

Hvem kan hjælpe ?

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Morten Klostergaard

Dato : 16-07-03 15:34

"[2900] Jesper Haaber Gylling" <jesper@gylling.net> wrote in message
> [...]
> pakke spillekort, hvor objektivet sad i et af hjørnerne. Kan måske være
> Canon. Havde et sort læderlignende etui, som var stift. Kameraet var

Casio EX-S3

Mvh
Morten

Ps. Jeg har selv den samme, dog med 3x zoom. (EX-Z3)

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 16-07-03 15:37

"Morten Klostergaard" <mgk@teraDOTdk> wrote:

> [...]
>
> Mvh
> Morten
>
> Ps. Jeg har selv den samme, dog med 3x zoom. (EX-Z3)

Exactly. Tak

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Morten Klostergaard

Dato : 16-07-03 15:42

> Exactly. Tak

Du kan evt. læse her: http://www.steves-digicams.com/2003_reviews/exs3.html

\MK

Fra : Ukendt

Dato : 16-07-03 15:44

On Wed, 16 Jul 2003 16:23:29 +0200, jesper@gylling.net ([2900] Jesper
Haaber Gylling) wrote:

> [...]
>pakke spillekort, hvor objektivet sad i et af hjørnerne. Kan måske være
>Canon. Havde et sort læderlignende etui, som var stift. Kameraet var

Casio Exilim

Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 17-07-03 09:02

jesper@gylling.net ([2900] Jesper Haaber Gylling) wrote in

Du har fået svar, men jeg tænkte at disse links måske havde interesse:

http://www.dpreview.com/news/0307/03071701minoltax20.asp
<http://www.digit.no/Nyheter/Kameraer/ny_fujifilm_axia_eyeplate-
filer/ny_axia_eyeplate_mega13.htm>

--
Regards / Med venlig hilsen
Kenneth

e-mail: kenneth at TRAPdarling dot dk - REMOVE TRAP
Photos at http://www.darling.dk

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 17-07-03 09:32

Kenneth Darling Soerensen <dont@sp.am> wrote: