Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Er der andre end mig som...
Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 13-07-03 18:56

får meldingen: Meddelelse slettet fra server, når de klikker på et link som
nedenstående:

Personligt er jeg, næsten, ligeglad, men hvis der er flere så forsvinder
måske noget konstruktivt kritik.

Fra : Kenny Jensen

Dato : 13-07-03 19:00

"Jørgen M. Rasmussen" <j.m.haderspam.rasmussen@os.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
som
> nedenstående:
>
> Personligt er jeg, næsten, ligeglad, men hvis der er flere så forsvinder

Virker fint her

Fra : Mogens Olsen

Dato : 13-07-03 19:12

> [...]
som
> nedenstående:
>
> Personligt er jeg, næsten, ligeglad, men hvis der er flere så forsvinder

Hej.
Ja den virker ik her "TDC"

Mvh. Mogens

Fra : Madsen

Dato : 14-07-03 14:25

Mogens Olsen skrev:

> Ja den virker ik her "TDC"

Fordi TDC kun har 48 timers retention(*) på binære grupper.
Læs evt. tråden i <news:tele.internet.news-service> som hedder:
'Att. newscrew eller lign. ' fra d. 13/07-03 startende med:

(*) Retention betyder vel udløbstid på jævnt dansk.

Madsen.

Fra : max

Dato : 13-07-03 19:32

> [...]
> nedenstående:
>
> Personligt er jeg, næsten, ligeglad, men hvis der er flere så forsvinder

Hva faen bilder du dig ind - ligeglad, hva.. Billederne ligger og
her: http://home19.inet.tele.dk/maxarte/jazz/index.htm -max-

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 13-07-03 22:39

max wrote:

> Hva faen bilder du dig ind - ligeglad, hva.. Billederne ligger og
> her: http://home19.inet.tele.dk/maxarte/jazz/index.htm -max-

lækkert- tak max! :D

mvh

Jesper Brunholm

Fra : Peter Loumann

Dato : 13-07-03 23:24

On Sun, 13 Jul 2003 23:39:01 +0200, Jesper Brunholm
<nospam@brunholm-scharff.dk> wrote:

>lækkert- tak max! :D

Ja! Opload til en hjemmeside er langt at foretrække for news:dk.binaer

--
hilsen pl
http://huse-i-naestved.dk

Fra : Lars

Dato : 14-07-03 19:39

"max" <ma22x@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hva faen bilder du dig ind - ligeglad, hva.. Billederne ligger og
> her: http://home19.inet.tele.dk/maxarte/jazz/index.htm -max-

Dejligt endeligt at se de billeder der har været omtalt i efterhånden mange
tråde uden at være tilgængelige.

Det 3. billede og det fjerde sidste billede falder meget i min smag.
Hvorimod det sidste må være fornærmende for sangerinden. Hvem er det
forresten?

Din indramning (passepartout) forstærker stemningen i mange af billederne.

Det 3. billede brillerer med at repræsentere mange nuancer inden for samme
farvespekter. Det giver en fintfølt dynamik.

Hilsen
Lars

Fra : max

Dato : 14-07-03 20:04

Du kender hende måske.. http://www.lisanilsson.com/

> Din indramning (passepartout) forstærker stemningen i mange af billederne.

Jeg har prøvet lidt forskelligt, i øjeblikket er det den metode jeg bedst
kan li'..

> Det 3. billede brillerer med at repræsentere mange nuancer inden for samme
> farvespekter. Det giver en fintfølt dynamik.

Hmm, der er delte meninger med netop farverne i det billede,
men tak for dit positive indput..-max-

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 13-07-03 19:54

On Sun, 13 Jul 2003 19:56:25 +0200, "Jørgen M. Rasmussen"
<j.m.haderspam.rasmussen@os.dk> wrote:

>får meldingen: Meddelelse slettet fra server, når de klikker på et link som
>nedenstående:
klik
OK her, Stofanet og Agent
mvh Ebbe

Fra : René Ernst Nielsen

Dato : 13-07-03 20:14

jeg kan ikke åbne den, TDC webspeed...

--
Venlig hilsen/best regards

René Ernst Nielsen

+45 66122111
+45 28722962

Fra : SoftMan Brian

Dato : 13-07-03 21:37

"Jørgen M. Rasmussen" <j.m.haderspam.rasmussen@os.dk> wrote in message
> [...]
som
> nedenstående:
>
> Personligt er jeg, næsten, ligeglad, men hvis der er flere så forsvinder

hvis du bruger serveren: dtext.news.tele.dk, skal linket modificeres som
eksempelvis:
virker ikke, men:
virker.

Alternativt kan man muligvis tilføje serveren news.tele.dk, til sin
serverliste, og sætte den til default.

Fra : Boya

Dato : 13-07-03 23:28

"SoftMan Brian" <Brian_Hoey@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> hvis du bruger serveren: dtext.news.tele.dk, skal linket modificeres som
> eksempelvis:
> virker ikke, men:
> virker.

Begge link virker hos mig (TDC).
Og forøvrigt tak for du linker til mit billede

Hilsen Bo YA

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 13-07-03 22:20

Jørgen M. Rasmussen wrote:
> får meldingen: Meddelelse slettet fra server, når de klikker på et
> link som nedenstående:

Det har været nævnt mange gange, at det ikke er så smart med et direkte
link til et indlæg i en binær gruppe, da mange bruger en ren
tekst-server til at læse de "almindelige" indlæg, da disse er meget
hurtigere og betydelig mere stabile, da de ikke sløves af de binære
grupper.

Det kan f.x. være TDC's dtext-server eller Sunsite.

Hvis man bruger en af disse kan man ikke linke direkte til et binært
indlæg, men skal først skifte til en server, der har de binære grupper
med.

Men om det er det, der er dit problem ved jeg ikke......

--
M.v.h. Jan Vestergaard, Kildedalen 27, 3400 Hillerød
Email: jan@NOSPAMjve.dk Web: http://www.jve.dk

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 13-07-03 22:38

Jørgen M. Rasmussen wrote:
> får meldingen: Meddelelse slettet fra server, når de klikker på et link som
> nedenstående:

ja - får jævnligt "meddelelse slettet" - muligvis fordi jeg er på et
antennelaug, men da alt andet fungerer fint undlader jeg at deltage i
det som kræver billeder fra de binære grupper - det er for besværligt i
forhold til den tid det tager :(

mvh

Jesper Brunholm