Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
"Mere Lisa og Jazz"
Fra : max

Dato : 11-07-03 10:06

De 45 første billeder af Lisa i Tivoli blev desværre allesammen
overeksponeret, jeg havde glemt at slå over på spotmeter, hehe
det er bare typisk..-max-

Fra : emj

Dato : 11-07-03 10:23

On Fri, 11 Jul 2003 11:05:31 +0200, "max" <ma22x@hotmail.com> wrote:

>De 45 første billeder af Lisa i Tivoli blev desværre allesammen
>overeksponeret, jeg havde glemt at slå over på spotmeter, hehe
>det er bare typisk..-max-

Synd, at hun har fået gulsot
Hilsen emj

Fra : Martin Petersen

Dato : 11-07-03 13:36

emj (emj@stofanet.dk) skrev følgende:

> Synd, at hun har fået gulsot

Må vi ikke se nogle af dine billeder emj? Det lyder som om du kan gøre
det hele bedre end max. ;)

--
Martin Petersen

Fjern "FJERN" ved privat svar...

Fra : Rune B. Broberg

Dato : 11-07-03 13:48

Martin Petersen <knopfisk@[fjern]vvs.dk> wrote:

> Må vi ikke se nogle af dine billeder emj? Det lyder som om du kan gøre
> det hele bedre end max. ;)

Billedkritik har intet at gøre med om man selv kan gøre det bedre. Ikke
desto mindre er jeg da altid interesseret i at se andres gode billeder -
ikke mindst hvis der er en brugbar henvisning (en hjemmeside, f.eks.) i
stedet for et link til et dk.binaer-post (som ikke dukker op på den
server jeg bruger ;)

--
Rune B. Broberg
Feel free to GPG-encrypt email sent to me. Keyid: 0x87CD3DBD

Fra : max

Dato : 11-07-03 13:59

> [...]
> ikke mindst hvis der er en brugbar henvisning (en hjemmeside, f.eks.) i
> stedet for et link til et dk.binaer-post (som ikke dukker op på den

Såså smø slå, de kommer op på sitet om litto, puha...-max-

Fra : Rune B. Broberg

Dato : 11-07-03 14:01

max <ma22x@hotmail.com> wrote:
> Såså smø slå, de kommer op på sitet om litto, puha...-max-

Det vil jeg glæde mig til :)

Fra : max

Dato : 11-07-03 14:35

> Det vil jeg glæde mig til :)
>
> --
> Rune B. Broberg

Værsåartig -max-
http://home19.inet.tele.dk/maxarte/jazz/index.htm

Fra : Rune B. Broberg

Dato : 11-07-03 14:41

max <ma22x@hotmail.com> wrote:

> Værsåartig -max-
> http://home19.inet.tele.dk/maxarte/jazz/index.htm

Dejlige billeder - Og flot beskårede, i øvrigt. Især de to
saxofon-spillende herrer synes jeg giver indtrykket af at være kommet
"ind på livet" af dem. De sidste billeder er ganske vellykkede, givet de
meget svære lysforhold. Og så er der selvfølgelig billede nr. 2, med
'Think Sharp' i baggrunden ;)

In all: Rigtigt flotte!

Fra : max

Dato : 11-07-03 14:46

> [...]
> "ind på livet" af dem. De sidste billeder er ganske vellykkede, givet de
> meget svære lysforhold. Og så er der selvfølgelig billede nr. 2, med

-max-

Fra : Martin Petersen

Dato : 11-07-03 14:53

Rune B. Broberg (usenet@mihtjel.dk) skrev følgende:

> [...]
> hjemmeside, f.eks.) i stedet for et link til et dk.binaer-post (som
> ikke dukker op på den server jeg bruger ;)

Mit indlæg blev skrevet i håb om at se nogle flotte billeder fra emj's
side. Der mangler generelt lidt flere billeder til kritik her i gruppen
imho. Det kunne være jeg skulle smide nogle stykker op; af kritik bliver
man bedre (eller deromkring :) ).

--
Martin Petersen

Fjern "FJERN" ved privat svar...

Fra : max

Dato : 11-07-03 14:54

> [...]
> side. Der mangler generelt lidt flere billeder til kritik her i gruppen
> imho. Det kunne være jeg skulle smide nogle stykker op; af kritik bliver

Go' ide Martin..-max-

Fra : emj

Dato : 12-07-03 00:01

On Fri, 11 Jul 2003 14:35:57 +0200, "Martin Petersen"
<knopfisk@[FJERN]vvs.dk> wrote:

>Må vi ikke se nogle af dine billeder emj?

Jo, det må du da gerne
Der ligger en broget skare her:
http://home2.inet.tele.dk/elje/galleri/index.htm

> Det lyder som om du kan gøre