Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Olympus C720 UZ og så lige et Merlin ?
Fra : Brian B. Christensen

Dato : 10-07-03 10:06

Jeg har bestemt mig for at jeg nu vil købe et Olympus C720 Ultra Zoom
kamera. Det har umiddelbart fået fine anmeldelser, der er kraftig zoom
på og motiver i bevægelse burde heller ikke være et problem (jeg
forsøger at tage billeder fra fodboldkampe).

Men.... Jeg har set kameraet på edbpriser.dk til kr. 3000, men da der
jo er en Merlin butik lige rundt om hjørnet hvor jeg bor, kunne jeg jo
ligeså godt købe det der. Men de vil sgu ha' 3900 for det samme
kamera. Ved i om man kan prutte om prisen hos Merlin?

Jeg ved godt at jeg bare kan prøve, men ville lige høre eksperterne
først :-/

Kommentarer om det valgte kamera er også meget velkommen.

Mvh. Brian

Fra : max

Dato : 10-07-03 10:15

> [...]
> først :-/
>
> Kommentarer om det valgte kamera er også meget velkommen.

Kameraet lyder fornuftigt, men der er sku ikke nogen grund til at
betale over 20% mere for det, det er helt sikkert også en lagervare
i tyske netbutikker, måske du kan spare endnu meget mere der..
Der er et par nyere modeller..måske var det noget??
-max-

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 10-07-03 10:19

> [...]
>i tyske netbutikker, måske du kan spare endnu meget mere der..
>Der er et par nyere modeller..måske var det noget??

Jeg synes at 5000-6000 for de nyere modeller er overkill til mit
forbrug. Så 3000-3500 er vist passende til mig og her falder dette
kamera jo fint ind.

Fra : max

Dato : 10-07-03 10:35

> Jeg synes at 5000-6000 for de nyere modeller er overkill til mit
> forbrug. Så 3000-3500 er vist passende til mig og her falder dette
> kamera jo fint ind.

Du har ret, vidste ikke de var SÅ dyre..-max-

Fra : Th Frydensberg

Dato : 10-07-03 10:49

"Brian B. Christensen" wrote:

> Ved i om man kan prutte om prisen hos Merlin?

ja man kan da prøve ...ca 10 % vis man er stædig !
det får personalet i brugsen . kvikly .
så vis du kender en der arbejder der .

http://www.digital4u.dk/ Pris: 2969,00 DKK

Fra : Emil Jensen

Dato : 10-07-03 15:03

> [...]
> ligeså godt købe det der. Men de vil sgu ha' 3900 for det samme
> kamera. Ved i om man kan prutte om prisen hos Merlin?

Hvis du køber tilbehør, burde du kunne få rabat. Men på den anden side, så
er Merlin en stor kæde som nok ikke tager det enkelte kunde alvorligt. På
den baggrund mener jeg det er lettere at prutte prisen ned hos sin lokale
fotoforhandler.

Mvh

Emil

Fra : Joergen Bech

Dato : 11-07-03 17:52

On Thu, 10 Jul 2003 16:02:39 +0200, "Emil Jensen" <lime@jensen73.dk>
wrote:

> [...]
>den baggrund mener jeg det er lettere at prutte prisen ned hos sin lokale

Min personlige erfaring er at det er vanskeligt at få Merlin ned i
pris. Måske hvis der er tale om en demomodel - men også kun
måske. Eller også er det bare mig, der ikke er god til den slags :)

Mht Oly 720 kan den også købes her: http://www.laptops.dk/?s=166

Mvh

JB

Fra : Tappe & Bang-Mortens~

Dato : 13-07-03 21:35

"Brian B. Christensen" <not_for_public@invalid.address> skrev i en
meddelelse news:poaqgvcss3sm0e105hltgsaagv41lso6sq@4ax.com...

> Jeg ved godt at jeg bare kan prøve, men ville lige høre eksperterne
> først :-/
>
> Kommentarer om det valgte kamera er også meget velkommen.

check www.edbpriser.dk.

Jeg har c740uz. Bortset fra kraftigere zoom er det vist det samme. Det
virker fedt.

mvh

Stig Bang-Mortensen