Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
EFIAB og HonMSDF??
Fra : Maria Hansen

Dato : 10-07-03 09:45

Måske spørger jeg det forkerte sted, men nu prøver jeg:

Er der nogen, der ved, hvad de titler står for og hvem de tildeles? Det
skulle i hvert fald have noget med fotografering at gøre.

Med venlig hilsen Maria

Fra : Rune B. Broberg

Dato : 10-07-03 09:49

Maria Hansen <brevbakken@hotmail.com> wrote:
> Måske spørger jeg det forkerte sted, men nu prøver jeg:
>
> Er der nogen, der ved, hvad de titler står for og hvem de tildeles? Det
> skulle i hvert fald have noget med fotografering at gøre.

HonMSDF ligner noget der kunne have noget med http://www.sdf.dk/ at
gøre. Evt. "Honorary Member (af) Selskabet for Dansk Fotografi"? (Jeg
gætter bare ;)

--
Rune B. Broberg
Feel free to GPG-encrypt email sent to me. Keyid: 0x87CD3DBD

Fra : Leif Elsborg

Dato : 10-07-03 10:13

"Rune B. Broberg" <usenet@mihtjel.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

-snip

HonMSDF betyder at man er æresmedlem af selskabet for dansk fotografi SDF

EFIAP, er en titel man kan søge om fra det internationale forbund FIAP. For
at få denne titel kræves et antal billedantagelser på FIAP godkendte
udstillinger

Du kan læse mere på www.sdf.dk
og
www.fiap.net