Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Optisk Zoom - eksempel søges
Fra : Brian B. Christensen

Dato : 10-07-03 07:44

Hej.

Da jeg har kigget lidt på det der Medion kamera fra Aldi, så har jeg
lige et spørgsmål.

Jeg har i dag et Canon Powershot A200. Det er perfekt, bortset fra at
det mangler optisk Zoom.

Vil dette Medion kamera kunne tage ligeså gode billeder som mit Canon
Powershow A200?

Kan i henvise til en side hvor jeg kan se et billede og derefter en
version hvor der er zoomet x antal gange ind med optisk zoom? Jeg vil
gerne se hvor meget 3 x optisk zoom faktisk er.

Mvh. Brian

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 10-07-03 07:48

Glemte lige at Medion kameraet jeg henviser til,er her:

http://aldi.dk/OFFER_DK/home.htm

Fra : max

Dato : 10-07-03 08:27

> [...]
> version hvor der er zoomet x antal gange ind med optisk zoom? Jeg vil
> gerne se hvor meget 3 x optisk zoom faktisk er.

Ja det vil kunne tage ligeså gode billeder.. Nogen mener Medion
er noget plastik lort.. Mit gamle Medion 97?? er ikke så ringe endda,
har du ikke brug for en masse manuelle indstillinger, så kan jeg godt
anbefale Medion, mit har fungeret fint og taget gode skarpe billeder.
3 x zoom er lige i underkanten, hvis du har pengene skulle du måske
overveje et kamera som Thomas:
Det ser fornuftigt ud
-max-