Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
JPEGCrops???ERROR????????????
Fra : -4500- Knudsen

Dato : 01-07-03 12:10

Når billederne er blevet beskåret og sendt til mappen
dukker denne besked op

ERROR: Defective Batch call !
Please send a complaint to the author.

Er ikke ikke lige helt med på hvad det drejer sig om, men
det er der garenteret en af jer der gør.

Mvh. Mikael

Fra : Boya

Dato : 01-07-03 12:57

"-4500- Knudsen" <knu@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Please send a complaint to the author.
>
> Er ikke ikke lige helt med på hvad det drejer sig om, men
> det er der garenteret en af jer der gør.

Nu når vi er igang, får jeg også fejl.
Den beskærer billedet fint nok, men når jeg så vil lukke JPEGCrops fryser
programmet !
Jeg bruger Fotoview istedet for.

Hilsen Bo YA

Fra : Toke Eskildsen

Dato : 02-07-03 19:21

Boya wrote:

[Snip JPEGCrops "ERROR: Defective Batch call!"]

> Nu når vi er igang, får jeg også fejl.
> Den beskærer billedet fint nok, men når jeg så vil lukke JPEGCrops
> fryser programmet !

Det er en variation af samme fejl. Problemet er kald af BAT-filer fra
et program. Det er den ting der lige nu har højest prioritet på listen.

> Jeg bruger Fotoview istedet for.

Forståeligt.

Der er en grund til at JPEGCrops bruger versionsnumre under 1.
--
JPEGCrops 0.5.18 beta - Tabsløs beskæring af JPEG billeder -
http://ekot.dk/JPEGCrops/

Fra : Lars [8210]

Dato : 01-07-03 16:49

-4500- Knudsen wrote:
> [...]
> Please send a complaint to the author.
>
> Er ikke ikke lige helt med på hvad det drejer sig om, men
> det er der garenteret en af jer der gør.

Hej
Jeg bruger også JPegCrops version 0.5.18 ß på Windows 2000
pro med SP3 m. 768 MB RAM- uden nogen former for problemer.

Så hvis nogen skal hjælpe vil det nok være en ide og skrive
hvilken version i bruger ( hvis ikke det er v0.5.18 ß - så
hent den og opdater) og hvilken styresystem i bruger ...

Eller vil det være en fordel at gøre som der står i
fejl-medd.
"Please send a complaint to the author"

--
Med venlig hilsen / Best Regards / Gruß

Lars

e-mail: lars9999@NOSPAMexcite.com Remove the obvious.
Besuchen Sie meine Foto-links / Visit my Photo-links /
Besøg min Foto-links:
http://www.fotolinks.dk or http://www.photolinks.dk

Fra : -4500- Knudsen

Dato : 01-07-03 20:28

Kører også win. 2000 pro og version 0.5.18 beta
384 MB RAM

Mvh. Mikael

Fra : Lars [8210]

Dato : 02-07-03 03:12

-4500- Knudsen wrote:
> Kører også win. 2000 pro og version 0.5.18 beta
> 384 MB RAM
>
> Mvh. Mikael

Klip

Hej Mikael
Har du husket at slette ini-filen fra den gamle inden du
smed den nye version ind??

Fra : -4500- Knudsen

Dato : 02-07-03 19:43

Har ikke haft andre versioner inde.

Fra : Toke Eskildsen

Dato : 09-07-03 16:10

-4500- Knudsen wrote:

> Når billederne er blevet beskåret og sendt til mappen
> dukker denne besked op
>
> ERROR: Defective Batch call !
> Please send a complaint to the author.

Jeg har ændret den måde det batch fungerer (kort sagt ved at lade være
med at batche og i stedet kalde det eksterne program JPEGTran flere
gange direkte fra JPEGCrops). Jeg har testet under Windows 98SE og
XP Pro. Hvis det stadig giver problemer, må du meget gerne sige til.
--
JPEGCrops 0.5.20 beta - Tabsløs beskæring af JPEG billeder -
http://ekot.dk/JPEGCrops/