Rejseerfaringer?
Fra : Hans Henrik Appel

Dato : 02-04-01 13:11

Hej allesammen,

Findes der nogen sider på nettet hvor man kan finde andres erfaringer med
specifikke rejsebureauer, hoteller og lignende? Altså en slags 'rejseguide'
hvor brugere kan komme med indlæg?

mvh
Hans Henrik

Fra : Emil Jelstrup

Dato : 02-04-01 13:23

Hans Henrik Appel wrote:

> [...]
> specifikke rejsebureauer, hoteller og lignende? Altså en slags 'rejseguide'

Der er http://thorntree.lonelyplanet.com, som jeg selv bruger rigtig meget
(jeg bruger Scandinavia, Central and Eastern Europe samt Central Asia). Det
handler nu ikke så meget om rejsebureauer, men meget mere om hoteller der kan
anbefales, gode togforbindelser og billige flybilletter.

//Emil Jelstrup

Fra : Hans Henrik Appel

Dato : 02-04-01 13:41

Emil Jelstrup <emj@postkasse.net> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3AC86F3F.2D0E1853@postkasse.net...
> [...]
kan
> anbefales, gode togforbindelser og billige flybilletter.

Okay ja... Jeg går og nørkler lidt med en side hvor man skal kunne finde
dette...

Står man derfor og er på nippet til at bestille f.eks. en charterrejse med
et mere eller mindre kendt selskab, skal man altså kunne finde andre
rejsendes erfaringer med netop dette selskab. Det skal selvfølgelig ikke kun
handle om selskaber, men også om hoteller, destinationer, seværdigheder og
så videre...

mvh
Hans Henrik

Fra : John K

Dato : 02-04-01 15:13

> Findes der nogen sider på nettet hvor man kan finde andres erfaringer med
> specifikke rejsebureauer, hoteller og lignende? Altså en slags
'rejseguide'
> hvor brugere kan komme med indlæg?

Der er sikkert også noget på www.rejsebeskrivelser.dk du kan bruge.

Mvh

John K

Fra : Kim Larsen

Dato : 02-04-01 21:43

Hvor er det rart at nogen stadigvæk husker min side

Er der noget specielt John, som du gerne vil vide, så drop en linie her i
gruppen. Findes det på nettet, så finder jeg det til dig.

Kim
http://www.Rejsebeskrivelser.dk

Fra : Ferielandet

Dato : 03-04-01 09:34

De kan få Deres site listet ganske GRATIS hos http://www.ferielandet.dk

--

Venligste hilsner

Per Kristensen
Ferielandet
Tel: 55727176 - Fax: 55727164

mailto:ferielandet@ferielandet.dk
http://www.ferielandet.dk

Fra : Alex Linaa

Dato : 02-04-01 15:32

"Hans Henrik Appel" <hha@fotomagasin.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Findes der nogen sider på nettet hvor man kan finde andres erfaringer med
> specifikke rejsebureauer, hoteller og lignende? Altså en slags

Du kan prøve http://rejse.infoside.dk/

vh
Alex