hunkatte der strinter.....
Fra : Sabina Hertzum

Dato : 18-07-03 23:20

*mumle* og her troede jeg lige den hellige grav var velforvaret....
for ikke mere end 4 minutter siden sad min kæreste og jeg frederligt i
sofaen og slapper af......
linda hopper op og sniffer lidt rundt i det ene hjørne og stiller sig så an
og STRINTER i selvsamme hjørne ligeforan næsen på os.....

er du GAL jeg råbte højt.......*G* hun blev forskrækket og strøg væk.....

men nu er mit spørgsmål så...... killingerne er nu aflyst og
sterrilisationen på dagsordenen...... er der noget håb for at hun stopper
med strinteriet når hun er neutraliseret??
det skal lige siges at det er allerførste gang vi har oplevet hun har gjort
det......

--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 19-07-03 07:36

Hej Sabina

*GG* hvor er Linda *dygtig* ja der er stor sandsynlighed for at det
stopper når hun bliver steriliseret,
det var også en af Banja's "ynglingsbeskæftigelser" da
hun var fertil, det skete en enkelt gang kort efter operationen og så aldrig
mere.

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Fra : Katrine Nederby

Dato : 18-07-03 23:42

"Sabina Hertzum" <sabina18072003@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> med strinteriet når hun er neutraliseret??
> det skal lige siges at det er allerførste gang vi har oplevet hun har

Hej Sabina.

Jeg oplevede nøjagtigt det samme med Tabita, da hun havde gået flere
løbetider+parringer uden at blive drægtig. Hun strintede op ad væggen en
enkelt gang eller to, men gjorde det aldrig igen efter hun blev kastreret
Jeg tror, det var hormonerne, der kogte over og frustration over de
gentagne løbetider. Det er ikke helt ualmindeligt, at fertile hunkatte
strinter i forb. med løbetid.

--
Mange hilsner
Katrine