udstilling
Fra : nille

Dato : 17-07-03 08:31

Hej
Som ny bruger af dette forum, sidder jeg lige nu har og har et spørgsmål fra
en uindviet. Er der udstilling i Silkeborg her i weekenden, eller er det
bare mig der har fået noget galt i halsen ? Hvis der ER udstilling hvor er
det så og hvornår ? For det kunne jeg da godt tænke mig at se.

Hilsen Nille

Fra : Lene Vang

Dato : 17-07-03 08:50

"nille" <nille66@bla.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> bare mig der har fået noget galt i halsen ? Hvis der ER udstilling hvor er
> det så og hvornår ? For det kunne jeg da godt tænke mig at se.

Hej Nille
Det er helt rigtigt at det er udstilling her i weekenden i Silkeborg

Ny Kjærsgaard, Plantagevej 11, 8600 Silkeborg
Lørdag d. 19/07-2003: Semilanghår, Siam/Orientaler
Søndag d. 20/07-2003: Langhår, korthår, huskatte
Så rigtig god fornøjelse

Hilsen
Lene Vang

Fra : nille

Dato : 17-07-03 09:07

> [...]
>
> Ny Kjærsgaard, Plantagevej 11, 8600 Silkeborg
> Lørdag d. 19/07-2003: Semilanghår, Siam/Orientaler
> Søndag d. 20/07-2003: Langhår, korthår, huskatte

Hej Lene

Tusinde tak, hvornår åbner og lukker udstillingen ? Og hvad koster (cirka)
det i entre ?

Hilsen Nille

Fra : Camilla Baird

Dato : 17-07-03 09:11

On 17/07/03 10:07, in article bf5lc1$nos$1@sunsite.dk, "nille"
<nille66@bla.dk> wrote:

> Hej Lene
>
> Tusinde tak, hvornår åbner og lukker udstillingen ? Og hvad koster (cirka)
> det i entre ?
>
> Hilsen Nille

Jeg kan ikke huske, hvad det koster i entré - det er længe siden, jeg har
været på udstilling som publikum - mon ikke det er ca 30-50kr pr voksen
(det er vist billigere for børn og pensionister). Til gengæld ved jeg, at
udstillgen har åbent for publikum fra 10:30-18 begge dage.
Mvh Camilla

--
Camilla Baird mail@korat.dk
Primpraus Korater http://www.korat.dk

Fra : Freedom

Dato : 17-07-03 09:43

Hej, er der nogle som kender dommerfordelingen?

Det plejer at komme på siden en uge før, men jeg kan ikke se det på deres
side?

Iben

Fra : Elwarth

Dato : 17-07-03 11:44

"Freedom" <whoknows@onca.dk> skrev i en meddelelse
> Hej, er der nogle som kender dommerfordelingen?
>
> Det plejer at komme på siden en uge før, men jeg kan ikke se det på deres
> side?

Hej Iben
Nej, jeg har også kigget forgæves efter den
Vi er jo altid spændte på at se, hvor mange sorte briter, der er, og hvor
mange huskatte.

Venligst
Dorthe