Infomail til nye brugere m.m.
Fra : Jette

Dato : 17-07-03 07:23

Hej alle

Der arbejdes stadig på sagen omkring afsendelse af et info indlæg til
gruppen en gang om ugen. Jeg har imidlertid en dialog igang med nogen af de
"tunge usenet drenge" ... de har muligvis en smartere måde at gøre det på.
Jeg vender tilbage med mere info.

Så kan jeg også fortælle at mine missers territorie snart bliver dobbelt så
stort Kæresten og jeg har nemlig fundet et hus, som vi flytter ind i d.
15. september (jubiiii). Det betyder at jeg har vældig travlt med at få
solgt lejlighed, samtidig med at jeg skal på computersommerlejr i næste uge
(se www.thecamp.dk), - så jeg kommer nok ind i en periode nu her, hvor
jeg ikke har så meget tid til gruppens hjemmeside.

Håber I bærer over med mig

Mvh. Jette

--
***** LEJLIGHED TIL SALG I STORKØBENHAVN *****
3 vær. med have, centralt i 2860 Søborg

Fra : Ragna

Dato : 17-07-03 15:24

>Så kan jeg også fortælle at mine missers territorie snart bliver dobbelt så
>stort Kæresten og jeg har nemlig fundet et hus, som vi flytter ind i d.
>15. september

Til lykke med huskøbet!
Der er ingen tvivl om, at I vil få særdeles villig og interesseret
assistance til arbejdet med at pakke ned og pakke op igen!
Jo mere kaos, jo højere elsker kattene det - bortset lige fra selve
flytningen, der godt kan virke lidt stressende for dem.
Da flyttede ind i vores nuværende hus, var håndværkerne ikke helt færdige
med renoveringen, så i de første par dage kunne kattene drøne fra kælder til
kvist uden af blive forhindret af sådan en bagatel som døre. De var sendt
til afslibning og lakering og var ikke blevet færdige til indflytningen.

--
Venlig hilsen, Ragna

Fra : Jette Nielsen

Dato : 17-07-03 17:26

"Ragna" skrev:
> Til lykke med huskøbet!

Tak

> [...]
> Jo mere kaos, jo højere elsker kattene det - bortset lige fra selve
> flytningen, der godt kan virke lidt stressende for dem.

Ja, jeg "glæder" mig også til at løfte katte op af flyttekasser i én
uendelighed, hi!

> Da flyttede ind i vores nuværende hus, var håndværkerne ikke helt færdige
> med renoveringen, så i de første par dage kunne kattene drøne fra kælder til
> kvist uden af blive forhindret af sådan en bagatel som døre.

Orv, der er nogen der har hygget sig Den oplevelse får vores misser
dog ikke... huset er kun 3 år gammelt og lige efter vores hoved. Jeg
regner med at tage misserne med det sidste flyttelæs, så de ikke skal
være alene det nye sted... men lidt rundforvirret bliver de jo nok

Med venlig hilsen
Jette Nielsen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Denise

Dato : 17-07-03 15:31

"Jette" <jniKATTE@BAKKEomnix.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Så kan jeg også fortælle at mine missers territorie snart bliver dobbelt

> stort Kæresten og jeg har nemlig fundet et hus, som vi flytter ind i

Tillykke, men det har jeg vist sagt, det bliver jo bare så herligt.

> Det betyder at jeg har vældig travlt med at få
> solgt lejlighed, samtidig med at jeg skal på computersommerlejr i næste
uge
> (se www.thecamp.dk),
God sommerlejr.

> - så jeg kommer nok ind i en periode nu her, hvor
> jeg ikke har så meget tid til gruppens hjemmeside.
>
> Håber I bærer over med mig

Det gør vi jo nok, vi har jo ikke noget valg

Hilsen Denise

Fra : Jette Nielsen

Dato : 17-07-03 17:28

"Denise" skrev:
> God sommerlejr.

Tak

> Det gør vi jo nok, vi har jo ikke noget valg

hæ-hæ...nej, det har I vel egentlig ikke

Fra : Birgitte

Dato : 17-07-03 17:24

> [...]

hvor
> jeg ikke har så meget tid til gruppens hjemmeside.

Hej Jette
Ihh hvor bliver det spændende, med en ny bolig, hvor misserne rigtig kan
tumle rundt
Jeg krydser finger for at det lykkes dig at få lejligheden *helt solgt*
Missetanker fra Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Jette

Dato : 17-07-03 18:07

"Jette" skrev tidligere..

> [...]

de

> "tunge usenet drenge" ... de har muligvis en smartere måde at gøre det på.

Jeg har talt med Thorbjørn Ravn Andersen ... han er ved at lægge sidste hånd
på et system til usenet, der gør det muligt at sende en infomail til folk,
første gang de skriver et indlæg til en nyhedsgruppe. Det er naturligvis op
til hver enkelt gruppe, hvad der skal stå i denne mail.

Jeg tænker at den metode er bedre, da NG'en ikke "spammes" med infoindlæg.
Godt nok fanger vi ikke alle, da nogen har spamsikret deres mail... de
fleste nye brugere finder dog først ud af dette senere, så jeg tror faktisk
vi kan fange flere på dén måde, end ved at sende indlæg til gruppen én gang
om ugen.

I hvert fald kan vi lade det komme an på en prøve.

Systemet er ikke 100% færdigt endnu. Men efter hvad jeg kan forstå på
Thorbjørn, er den lige ved at være der

Mvh. Jette

Fra : Kate

Dato : 17-07-03 21:05

"Jette" <jniKATTE@BAKKEomnix.dk> wrote in

> på et system til usenet, der gør det muligt at sende en infomail
> til folk,

Det synes jeg er en god idé. Det gøres vist nok i de modererede grupper
såvidt jeg har forstået.

Og iøvrigt tillykke med huskøbet

--
Kate