Jeg skal bruge hjælp til at finde......
Fra : Kasper Jørgensen

Dato : 14-07-03 18:21

Hej,

Er der nogle, som kan hjælpe mig med at finde "Katte i Lejlighed" af Katrin
Behrend. Jeg har kigget på nettet samt i diverse boghandler, men uden held.

Jeg ønsker mig den meget, da vi lige har fået en killing som skal være
indekat i lejlighed.

Mange hilsner

Tine

Fra : TM

Dato : 14-07-03 18:27

Kasper Jørgensen wrote:
> [...]
> men uden held.
>
> Jeg ønsker mig den meget, da vi lige har fået en killing som skal være

Hej Tine

Det ser ud til - efter søgning på diverse online boghandlere - at den er
udsolgt fra forlaget.

Men mon ikke, der sidder en masse mennesker her, med en hulens masse
erfaring i indkatte - det tror jeg ))))

Held og lykke med den lille ny!

Venligst

Tina

Fra : maz

Dato : 14-07-03 18:33

"Kasper Jørgensen" wrote in message>
> [...]
held.
> Jeg ønsker mig den meget, da vi lige har fået en killing som skal være

Fås på engelske "Indoor Cats" hos www.saxo.dk til under 100,- hvis det går
med den engelske udgave...

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 14-07-03 18:42

Hej Tine

Jeg var forbi http://www.antikvariat.net/ for et par
dage siden, da havde de den, du kan søge på titel eller
forfatter

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Fra : Kasper Jørgensen

Dato : 14-07-03 19:42

Hej allesammen,

1000 tak for jeres hjælp. Jeg har nu fundet frem til en god bog ved hjælp af
jer.

Det er fantastisk at der kommer svar så hurtigt fra gruppen (det er min
først gang her, så jeg er meget imponeret).

Mange hilsner

Tine

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 14-07-03 19:54

"Kasper Jørgensen" <Nukleuz@mail.dk> writes:

> Er der nogle, som kan hjælpe mig med at finde "Katte i Lejlighed" af Katrin
> Behrend. Jeg har kigget på nettet samt i diverse boghandler, men uden held.

Om ikke andet, kan du altid søge på http://www.bibliotek.dk. Alle de
bøger du kan finde der, kan du bestille hjem til dit eget bibliotek.

Her er beskrivelsen fra Århus Kommunes Biblioteker:
http://medusa.aakb.bib.dk/is/www/full-sh.asp?base=åkb&fn=21290793

Tillykke med den lille ny.

Mvh Trine

http://www.triane.dk, billig overnatning i Nordjylland