10 tegn på, at din kat har lært dit intern~
Fra : Georg

Dato : 14-07-03 02:45

10 tegn på, at din kat har lært dit internet-password

1. Du får en masse e-mails fra en fyr der hedder "Fluffy".

2. Der er spor efter kattegrus i dit tastatur.

3. Du opdager at du er blevet tilmeldt underlige nyhedsgrupper som
f.eks. dk.fritid.kattepleje.

4. Du opdager at hjemmesiden www.cat-chat.com er blevet føjet til
din liste over "foretrukne".

5. Der er bidemærker på din mus... og den lugter underligt af tun.

6. Der er sendt hade-breve til Apple Computers vedrørende udgivelsen
af deres nye program "CyberDog".

7. Dit nye ergonomiske tastatur har fået en besynderlig territorial
aroma over sig.

8. Du finder konstant nye spil ligge og flyde rundt om i huset som
f.eks. Mouse Hunt og WarCat II.

9. På IRC er du kendt som MuseKnuseren.

10. Du modtager nyhedsbreve i din e-mail fra Foreningen For Hundes
Udrydelse.

begin 666 virt_pixel.gif
K1TE&.#EA!0`!`( ``````````"'Y! $`````+ `````%``$```("A%T`.P``
`
end

Fra : DK-Pisik

Dato : 14-07-03 10:38

Ej hvor er den sød....

/ Inger Kaya
DK-Pisik
www.pisik.dk

Fra : Niels Peter

Dato : 14-07-03 11:31

Georg wrote:
> [...]
> huset som f.eks. Mouse Hunt og WarCat II.
>

> 9. På IRC er du kendt som MuseKnuseren.
>

> 10. Du modtager nyhedsbreve i din e-mail fra Foreningen For

Gud, er det derfor, der kom en stor lastvogn, hvis chauffør påstod, vi
havde bestilt 2 tons tun i vand?

--
Niels Peter
www.bluewhite.dk

Fra : Birgitte

Dato : 14-07-03 11:59

"Georg" <linesnuden@hotmail.com> skrev i en meddelelse

[...]

Den var lidt sød, og får os da lige til at tænke to gange
Mvh Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Camilla Sabroe

Dato : 14-07-03 12:55

On Mon, 14 Jul 2003 03:44:34 +0200, "Georg" <linesnuden@hotmail.com>
wrote:

>10 tegn på, at din kat har lært dit internet-password

*LOOOOL* for en griner, nu kan jeg bedre forstå at min pc sommetider
ligger inde med mærkelig programmer og indstillinger efter katten har
været en tur på tasteturet *S*
--
Camilla Sabroe