Ø.K. - Tak for en dejlig dag
Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 12-07-03 21:11

Hæhæ, jeg kom først - (øhm - betyder det at I andre ikke er taget hjem
endnu?)

Tusind tak for en rigtig hyggelig dag. Nu har jeg selv helt fået lyst til at
lægge hus til et kattetræf, så bare sig til hvis der er nogen der har lyst -
det er godt nok en lille lejlighed, men jeg har tidligere haft ti mennesker
til spisning sååååå......

Men tilbage til i dag, det var rigtigt hyggeligt. Mette - det er en
superlækker løbegård I har fået bygget - og sikke nogle dejlige katte (der
var nu heller ikke noget at udsætte på den tobenede del af familien - super
samvær )

Og Katrine, tak for at vi lige fik lov at gramse på dine misser på vejen -
Mardol er godt nok bedårende, det er de andre også - jeg faldt især for
Sofus og Freja.

Tak Niels for køreturen hele vejen fra Randers og tak Dorthe for turen
hjem - vi ses på næste søndag.

Herhjemme er freden så småt ved at sænke sig - Devi havde været på
destruktionsfærd imens jeg var væk, og gik amok i en sindssygt fræsanfald da
jeg vendte tilbage, men alle er nu faldet helt ned igen. Dejligt.....så
længe det varer

Hilsen Tina - og tre (nu trætte) misser - der fuldt ud er klar over at nu
vanker der aftensmad.

--
Besøg Tina, Gizmo, Freya og Devi på:
www.gizzemissen.dk

Fra : Mette Svangren Gutte~

Dato : 12-07-03 22:47

"Tina Susanne Johansson" <tina_johansson@NOSPAMyahoo.com> skrev i en
meddelelse news:3f106b50$0$13235$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

> Tusind tak for en rigtig hyggelig dag.

Ja, i allerhøjeste grad tak i lige måde! Det var, ganske som forventet,
rigtig hyggeligt. Vi takker for den gode mad, vi behøvede ikke at spekulere
på aftensmad (ikke at vi var sultne, -meeen Ronja fik da spist 8 frikadeller
inde i sofaen, inden hun faldt omkuld).

Alladin ligger stadig og holder på sin spisestuestol, hvis nu nogen skulle
komme og kræve den! Og Emse fik her til aften et helt "Kina'sk" anfald af
usynlige fluer, som bare måtte slås ihjel for enhver pris. Skøre gamle
kugle, så er det så som så med dronningeværdigheden!

Ærgeligt, at vi ikke kunne være ude (nåja, Dorthe og Nina klarede det nu
meget godt).

MVH Mette og hele huset af to- og firbenede

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 13-07-03 10:22

Mette Svangren Guttesen <svangut@hotmail.com> wrote:
> Ærgeligt, at vi ikke kunne være ude (nåja, Dorthe og Nina klarede det
> nu meget godt).

Bestillingen af de 4MB godt vejr kom lidt for sent, og idag er det
selvfølgelig GB vejr.
Nå, skidt med det, det var hyggeligt alligevel. Jeg er helt ør i hovedet
af alt det kattesnak
Tak for godt samvær.

--
M.v.h
Niels =/\ . . /\=

Fra : Nimo

Dato : 14-07-03 11:09

Altså, jeg er jo bare enig! Det var superhyggeligt og sikke altså nogen
dejlige katte!! -Og en fantastisk rygegård i har bygget
Jeg ved det.. min citatteknik lader noget tilbage at ønske.. Men når man nu
er enig i det alt sammen..

Mange hilsner

Nina PB
-Som er på vej ud i GB-solskin.. med ditto læ!!

Fra : Katrine Nederby

Dato : 13-07-03 09:31

"Tina Susanne Johansson" <tina_johansson@NOSPAMyahoo.com> skrev i en
meddelelse news:3f106b50$0$13235$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

[snip]
> Tusind tak for en rigtig hyggelig dag.

Det kan jeg kun tilslutte mig Det var nemlig et rigtigt hyggeligt
træf...Og lækker mad ikke mindst. Og så var det skægt at kigge i alle Niels'
medbragte katteblade og se flotte "tegninger"
Mit kamera overlevede mødet med Heini, og jeg lærte noget nyt om det, så jeg
har været igang med at tage close-ups af Mardol og Afrodite *s*

Jeg har smidt nogle af billederne (også Heinis) fra igår i mit album på
www.dk-fritid-dyr-kat.dk ,men der er næsten kun billeder af misserne - især
af kina, som åbenbart var over alt *g* Jeg glemte alt om også at fotografere
menneskerne bag *g* - men et par stykker har der da sneget sig ind.

Og Mardol var stadig levende, da jeg kom hjem

--
Mange hilsner
Katrine

Fra : Pia J

Dato : 13-07-03 09:39

"Katrine Nederby" <beydanaSletDette@hotmail.com> wrote in message

> Jeg har smidt nogle af billederne (også Heinis) fra igår i mit album på
> www.dk-fritid-dyr-kat.dk ,men der er næsten kun billeder af misserne -
især

Sikke nogen dejligt sociale misser - jeg kan se, mine burde gå i skarp
træning, møgunger. :)

:Pia

Fra : Elwarth

Dato : 13-07-03 11:42

"Tina Susanne Johansson" <tina_johansson@NOSPAMyahoo.com> skrev i en

Ja, det siger jeg også da
Tak til Mette og Heine for gæstfriheden, sikke et dejligt hus, en lækker
løbegård og nogle fantastiske misser selvfølgelig.
For mig var der 2 kendte ansigter, Katrine og Niels, som jeg har mødt på
udstillinger. Og så opdagede vi, at du og jeg faktisk har kendt de samme
mennesker i vores dunkle folkeskoletid, selvom vi ikke kendte hinanden. Det
var hyggeligt at genopfriske gamle minder på køreturen
Ellers var dagen selvfølgelig fuld af katte og kattesnak, billeder og blade,
og masser af god mad. Det må bestemt gøres igen en anden gang

> Tak Niels for køreturen hele vejen fra Randers og tak Dorthe for turen
> hjem - vi ses på næste søndag.

Velbekomme
Jeg glæder mig meget til på søndag, også til at se dine misser.

Venligst
Dorthe