katte grus
Fra : Jacob Nordestgaard

Dato : 08-07-03 17:55

Vi ha været ude og købe ind til den i dag. ´Har købt grus i dyrcenter og
købt Extreme classic, er det mon det bedste?

Fra : Birgitte

Dato : 08-07-03 18:23

"Jacob Nordestgaard" <jnordestgaard@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Vi ha været ude og købe ind til den i dag. ´Har købt grus i dyrcenter og
> købt Extreme classic, er det mon det bedste?

Hej Jacob
Det er et supergodt grus,- det bliver du glad for at bruge.
Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Camilla Sabroe

Dato : 08-07-03 18:28

>"Jacob Nordestgaard" <jnordestgaard@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

Hej Jacob

Jeg har hørt rigtig meget godt om det grus og vil næste gang prøve det
når der skal købes nyt ind. Giver du en opfølgning på det??
--
Camilla Sabroe

Fra : Jacob Saaby Nielsen

Dato : 08-07-03 22:08

On Tue, 8 Jul 2003 18:55:08 +0200, "Jacob Nordestgaard"
<jnordestgaard@tdcadsl.dk> wrote:

>Vi ha været ude og købe ind til den i dag. ´Har købt grus i dyrcenter og
>købt Extreme classic, er det mon det bedste?

Extreme Classic er noget, iflg. min egen erfaring, af det absolut
aller bedste. Jeg har fundet en jeg synes, indtil nu - har ikke prøvet
det så lang tid endnu, er lige så god, og det er Lindo kattegrus
(Fordi det støver meget mindre end EC, men ellers har de samme
egenskaber. Der er heller ikke baby-pudder i, eller hva' det nu er det
lugter af).

--
Jacob

Fra : Kate

Dato : 08-07-03 22:59

"Jacob Nordestgaard" <jnordestgaard@tdcadsl.dk> wrote in

> Har købt grus i dyrcenter og
> købt Extreme classic, er det mon det bedste?

Jeg sværger til Extreme Classic. Har prøvet flere andre slags grus i de
13 år jeg har haft kat og er gladest for EC, dog vil jeg prøve Lindo,
som Jacob Saaby nævner.

--
Kate

Lad adresse være ved privat svar
Leave the address on privat answer

Fra : Jacob Saaby Nielsen

Dato : 09-07-03 04:20

On 08 Jul 2003 21:58:47 GMT, Kate <mowgliNOT@oliwer.dk> wrote:

>Jeg sværger til Extreme Classic. Har prøvet flere andre slags grus i de
>13 år jeg har haft kat og er gladest for EC, dog vil jeg prøve Lindo,
>som Jacob Saaby nævner.

Poppi Dyrecenter kæden starter iøvrigt EC som husmærke. Dvs. det
bliver ikke med EC skrevet på posen, men et eller andet som Poppi
Dyrecenter selv finder på af navn

Ved ikke om det bliver dyrere/billigere, hvad det kommer til at hedde
eller noget, men det skulle ske fra omkring en 3 ugers tid fra nu.

--
Jacob

Fra : Jacob Nordestgaard

Dato : 09-07-03 09:03

Hvor kan man finde poppi dyrecenter?

Vil gerne takke for alle jeres svar. det er rart der er nogen at spørge når
man intet ved om katte. Så tusind tak.

/Vibeke

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 09-07-03 15:11

In article <3f0bcc38$0$5147$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, Jacob
Nordestgaard <jnordestgaard@tdcadsl.dk> wrote:

> Hvor kan man finde poppi dyrecenter?

Nu ved jeg jo ikke hvor du holder til henne, men der ligger da et på
Kongelundsvej her på Amager.
I følge Google ser det også ud til at der ligger butikker i Hillerød,
Valby, København
NV, Roskilde, Ballerup, Roskilde, København Ø, Maribo og Nykøbing F

Fra : Jacob Nordestgaard

Dato : 09-07-03 15:59

tak ann.

Jeg kommer fra holstebro, jylland. Der er desværre ikke et i nærheden af
mig.

Fra : Jacob Saaby Nielsen

Dato : 09-07-03 21:45

On Wed, 9 Jul 2003 10:02:56 +0200, "Jacob Nordestgaard"
<jnordestgaard@tdcadsl.dk> wrote:

>Vil gerne takke for alle jeres svar. det er rart der er nogen at spørge når
>man intet ved om katte. Så tusind tak.

Der ligger i hvert fald en på Frederikssundsvej i Kbh. NV, lige efter
krydset mellem Frederikssundsvej og Frederiksborggade.

--
Jacob