Lidt humor ;-)
Fra : Tina

Dato : 08-07-03 01:07

10 + 3 Når du får kat

1. Du har ikke længere noget sofabord.
2. Er din sofa ikke høj nok til, at kræet kan komme derind, får du god
motion ved at flytte sofaen ud og ind hele tiden.
2.b. Sæt evt. hjul under sofaen.
3. Din boksmadras bliver til en springmadras.
4. Øv dig i at fortælle folk, at alle dine blå mærker og rifter ikke skyldes
hustrumishandling.
5. Du har altid hår på brystet.
5.b.Også selvom du er kvinde.
6. Du bliver effektivt forhindret i at snorke.
7. Væn dig til at dele seng med tre mus, to bolde og 4-5 bamser af
varierende størrelse.
8. Drop alle tanker om at have velplejede potteplanter.
8.b. Drop at have potteplanter.
9. Du er aldrig mere ensom, når du går på toilettet.
10. Alle de småting du ikke har kunne finde i et par år, kommer pludselig
for dagens lys.

____

Når katten er med til at skifte sengetøj:

Tag det beskidte betræk og lagen af.
Læg lagen på.
Fjern katten, der ligger mellem lagen og madras.
Glat lagnet.
Flyt katten fra midten af sengen.
Tag fat om det rene dynebetræk.
Fold det ud.
Fang dynen.
Ryst katten af dynen.
Put dyne i dynebetræk.
Luk enden til.
Læg dynen glat på sengen.
Bind op igen.
Fisk katten ud.
Find hovedpuden.
Læg betræk på.
Red sengen.
Giv katten mad.
Hold pause.

Sengetid:
Løft dynen.
Læg dig godt til rette.
Rejs dig op igen.
Fjern dyne, hovedpude og lagen.
Flyt kattens mus ned på gulvet.
Læg lagen på.
Godnat, og sov godt.

---------------------------------

Begge er fra egen skrivebordsskuffe, og kan kopieres frit.

Tina, Mis og alle marsvinedrengene

Fra : Dorthe Koch

Dato : 08-07-03 04:29

> 9. Du er aldrig mere ensom, når du går på toilettet.

Hi-hi-hi, ja det kunne ikke siges bedre, og hvor er jeg enig. Især den
med toilettet er ret slående....om man så helt forstår det. Selv hvis
man står op om natten, følger min Mikkel med. Nu har jeg vænnet mig til
det, men det var da ikke nogen kæmpe motivation at sidde dér, og blive
nøje betragtet! Og gud nåde trøste mine gæster, når de lukker døren til
badeværelset - sikken larm han så laver.

Og skifte sengetøj.....Ja, bedre kan det bare ikke siges !

Tak for en god morgengriner.

Med venlig hilsen
Dorthe Koch
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Pia Lihme Petersen

Dato : 08-07-03 07:51

"Tina" <misstinadk@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> 10 + 3 Når du får kat
>
> Når katten er med til at skifte sengetøj:

Hejsa Tina

Den med sengetøjet var virkelig sjov -- lidt i tråd med "sådan giver du en
kat en pille" og "sådan pakker du gaver ind med en kat i huset" - fantastisk
morsom og rammende !! Kom du bare med flere af dem .. Fx - "sådan rydder
du op i et skab med en kat i huset" .. hi hi

Hilsen Pia og misserne

--
Pia@lihme.com
Look at my quilts, cats and other stuff :

Fra : Kate

Dato : 08-07-03 22:45

"Pia Lihme Petersen" <Pia@lihme.com> wrote in

> "sådan rydder
> du op i et skab med en kat i huset" .. hi hi

Kan man det? *fnis*

--
Kate

Lad adresse være ved privat svar
Leave the address on privat answer

Fra : Ann K

Dato : 08-07-03 08:38

Hej Tina.

>Når katten er med til at skifte sengetøj:
<snip, klippe,hakke>

Hmm - bor du sammen med Saga??? ;-D

Mvh Ann

Fra : Niels Peter

Dato : 08-07-03 12:39

Ann K wrote:
> Hej Tina.

> Hmm - bor du sammen med Saga??? ;-D
>
> Mvh Ann

Jeg troede da, alle katte hjalp med at skifte sengetøj?

--
Niels Peter
www.bluewhite.dk

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 08-07-03 14:24

In article <3f0aac99$0$48900$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>, Niels
Peter <mail@bluewhite.dk> wrote:

> Jeg troede da, alle katte hjalp med at skifte sengetøj?

Yep - med stor fornøjelse. Man kan ligeså godt indstille sig på at det
tager ca. en 20 minutters tid... *gg*
Jeg synes også det var en meget rammende beskrivelse

Fra : Niels Peter

Dato : 08-07-03 16:48

Ann Rudbeck wrote:

> Yep - med stor fornøjelse. Man kan ligeså godt indstille sig på at det
> tager ca. en 20 minutters tid... *gg*
> Jeg synes også det var en meget rammende beskrivelse

Min Emma synes altid, det er en megasjov leg, "Far" har fundet på, så
det er ikke altid, det kan klares med tyve minutter

--
Niels Peter
www.bluewhite.dk

Fra : Signe

Dato : 08-07-03 16:53

On Tue, 8 Jul 2003 13:38:34 +0200, "Niels Peter" <mail@bluewhite.dk>
wrote:

>Jeg troede da, alle katte hjalp med at skifte sengetøj?

Her hjælper de faktisk ikke, men Cirkeline venter pænt på at vi skal
til at finde stræklagnet frem, for så står den på lufttur...

Ja herhjemme får hun en hoppe/svinge/gyngetur i lagnet...

Lidt anderledes men meget morsomt....

/Signe

PS. nej det er ikke voldsomt :)

Fra : Kate

Dato : 08-07-03 22:44

"Tina" <misstinadk@hotmail.com> wrote in

> 9. Du er aldrig mere ensom, når du går på toilettet.

Dette er blevet specielt sandt efter Mowgli indtog hjemmet