Lindo kattegrus
Fra : Jacob Saaby Nielsen

Dato : 07-07-03 00:54

Hej alle,

vil såmænd bare lige dele et - foreløbigt - godt produkt med jer:

Lindo kattegrus !

Det har nogenlunde samme konsistens som Extreme Classic. Men, det er
uden det der baby-pudder, som jo støver en hel del. Lindo støver meget
lidt.

Klumpningen er helt kanon, på højde med EC, nogle gange bedre. Jeg har
i hvert fald lagt mærke til, at klumperne ikke er helt så porøse som
dem man får med EC. Desuden virker det som om Lindo bedre undgår alle
de små stykker der nogle gange kan være, når kattene graver løs. Og
skulle de nå bunden, virker det også som om man får mere med op, uden
klumperne går i stykker.

Lugten, har jeg intet mærket til. Ikke endnu i hvert fald. Men jeg har
også kun brugt det en uges tid.

Prisen er 200 kr. for 4 * 7.5 kg. i Poppi Dyrecenter.

Så ved I det

--
Jacob

Fra : Nina El Falaki

Dato : 07-07-03 02:52

Rart at se du er i live endnu. Hvordan går det med mitterne

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Jacob Saaby Nielsen

Dato : 07-07-03 12:59

On Mon, 7 Jul 2003 03:51:56 +0200, "Nina El Falaki" <cats@feca.dk>
wrote:

>Rart at se du er i live endnu. Hvordan går det med mitterne

De har det fantastisk Nogle kælepotter begge to Sunde og
raske, har aldrig nogle problemer med dem.

Fra : Nina El Falaki

Dato : 07-07-03 17:36

Dejligt at høre

Fra : Kate

Dato : 07-07-03 21:45

Jacob Saaby Nielsen <dont@have.one> wrote in

> Lindo kattegrus !

Jamen, det ku' da godt være at man skulle prøve det på et tidspunkt når
lageret af EC render tørt.

Tak for tippet

--
Kate