Nervebetændelse
Fra : nille

Dato : 03-07-03 12:40

Hej
Som ny bruger af dette forrum tillader jeg mig at sende et spørgsmål med håb
om at få et godt og brugbart svar. Min kat på 2½ har fået konstateret
nervebetændelse. Han er sat i penicillinbehandling, samt t behandling med
binyrebarkhormon. OG han er i bedring, men jeg vil gerne høre fra nogle der
har erfaring med denne sygdom. hvordan er helbredelsesmulighederne og
tidshorisonter. Min egen dyrlæge har snakket om halve år inden Piv bliver
helt raks.
Symptomerne på nervebetændelse ytrer sig ved slingrede gang (som ved
bedøvelse), høj feber, samt evt. blindhed. Katten har ingen smerter (det har
Piv i hvert til fælde ikke) spiser normalt og har kontrol over blære og
tarm.

Hilsen
Margot