opdat. gæsteværelse
Fra : Marianne Hellemose

Dato : 01-07-03 09:28

Jeg plejer at sætte mig på gulvet når jeg kommer op,
idag var skroget så ømt og stift at jeg satte mig på
madrassen, så er der ikke så langt op igen. Omgående
kom "småerne" og skulle klatre, mormis synes at det var
en god ide, hun kom straks op og lagde sig på skødet,
klar til "lidt" mavenusning, er der noget dejligere end en
kærlig, kælen og tryg kat.

Småerne er ca.6 uger, en uge mere uden problemer, så skal der gang i
"afsætningen" og der vil komme billeder af killingerne, så I kan godt gå
igang med "hvervningen" af katteslaver, de er klar til flytning ca. midt i
august, de har fanget fidusen med bakkerne, ingen "uheld" i 2 døgn nu,
evt. interesserede kan maile privat, hvis de vil have flere
oplysninger.

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 01-07-03 10:35

"Marianne Hellemose" <hellemose.som@mail.dk> writes:

> Jeg plejer at sætte mig på gulvet når jeg kommer op,
> idag var skroget så ømt og stift at jeg satte mig på
> madrassen, så er der ikke så langt op igen.

Lyder ikke godt Husker du at drikke vand nok :-? For du kan få
udtørret dine led, hvis du har væskemangel...

> [...]
> en god ide, hun kom straks op og lagde sig på skødet,
> klar til "lidt" mavenusning, er der noget dejligere end en

Øhm, 2 af slagsen *S* Nej det er der ikke, for med katte er det en
gunstbevisning, som kun tillades til særligt udvalgte. Og jeg føler
mig bestemt særlig udvalgt, når missen gør sådan..

> [...]
> august, de har fanget fidusen med bakkerne, ingen "uheld" i 2 døgn nu,
> evt. interesserede kan maile privat, hvis de vil have flere

Ok, hvor lægger du billederne :-? Ikke fordi jeg kan love at finde en
katteslave der er i forvejen alt for mange mivere herovre, men jeg er
bestemt nysgerrig..;-D

Og så lige et tillægsspørgsmål : det begreb du har nederst i din sig,
hvad er det :-?
--
Med venlig hilsen & mIauu samt miauu fra landet ved regnbuen
Henrik & Anastacia samt Melissa

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 01-07-03 11:04

Henrik skrev
< For du kan få
udtørret dine led, hvis du har væskemangel...>

Det er nok lige dele slidgigt (gammel hjemmehjælper)
alder og sygdom.

<Og jeg føler mig bestemt særlig udvalgt, når missen gør sådan.. >

Ja det er bare skønt, jeg "forventer og forlanger" det af
mine egne, men når en kat som mormis gør det er det
virkelig en "hædersbevisning"

<Ok, hvor lægger du billederne :-? .>

I mit album på "vores" hjemmeside. Skal nok sige til.

<Og så lige et tillægsspørgsmål : det begreb du har nederst i din sig, hvad
er det :-?>

Det er den latinske (?) betegnelse for sådan nogle
som os, kattefreaks / katteelskere

Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Fra : dannebrog

Dato : 01-07-03 12:37

Tillykke med, det går godt med mislingerne.

Det er et FEDT udtryk. Ailruophil. - Wow, det skal jeg huske. Det vil se
skide godt ud på vores visitkort. Her i huset er vi godt nok kattetossede.
Det er pragtfuldt.

K.h.

Ulrich - endnu en ailurophil.

--
Ulrich Alster Klug
København - Denmark

http://www.dk-yeoman.dk
dannebrog@dk-yeoman.dk

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 01-07-03 16:28

"Marianne Hellemose" <hellemose.som@mail.dk> writes:

> Henrik skrev

> Det er nok lige dele slidgigt (gammel hjemmehjælper)
> alder og sygdom.

Så skulle du da prøve det som de også kommer i mco-foder kan bare ikke
lige huske hvad det hedder...

> Ja det er bare skønt, jeg "forventer og forlanger" det af
> mine egne, men når en kat som mormis gør det er det
> virkelig en "hædersbevisning"

Helt bestemt, så er man ligesom godkendt *S*

> I mit album på "vores" hjemmeside. Skal nok sige til.

fino tak på forhånd *S*

> Det er den latinske (?) betegnelse for sådan nogle
> som os, kattefreaks / katteelskere

Ohh, tænkte nok at det kunne være noget i den stil, men ville da lige
spørge en gang ;-D

> Marianne Hellemose
> ***Ailurophil***
>
> Some people have lives, others have cats

hæhæ *hvad ville livet være uden mindst en kat ? - hvilket liv...?? *

Fra : Bente Jepsen

Dato : 01-07-03 18:23

> Så skulle du da prøve det som de også kommer i mco-foder kan bare ikke
> lige huske hvad det hedder...

Det må være glucosamin.

Hilsen Bente

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 01-07-03 18:30

Hmm..............har lige været oppe med noget ds.mad
og hvad møder mig når jeg åbner døren, en killing med
et stort stykke tapet i munden, det _må_ da være
naboen der har revet det af, det kan sådan nogle små
"englebasser" da ikke finde på.........vel !!!!!

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 01-07-03 19:19

"Bente Jepsen" <bente.jepsen@antispam.mail1.stofanet.dk> writes:

> Det må være glucosamin.

Yeps det er det også..

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 01-07-03 11:01

In <m2n0fy6145.fsf@henrik.misbamsen.dk> Henrik Pedersen wrote:
> Og så lige et tillægsspørgsmål : det begreb du har nederst i din sig,
> hvad er det :-?

Undskyld Marianne at jeg blander mig - men jeg vil så gerne vide om jeg
har gættet rigtigt

Altså, ailurofobi er så vidt jeg husker sygelig angst for katte. Og en f.
eks. frankofil er tosset med alt fransk... så en ailurophil er = én der
er tosset med katte??