kat væk
Fra : Connie

Dato : 28-06-03 00:29

Snøft

min Simba har ikke været hjemme nu i 2 døgn
Jeg har ledt og ledt
det er en udekat
Hvorlænge kan en kat værer væk ??
er der nogen der ved det, og hvorfor kommer den ikke hjem
Vi har 2 Røde katte så den anden leder og søger efter den

V.H
Connie

Fra : Kate

Dato : 28-06-03 00:40

"Connie" <cnkaREKLAMER@ Nej TAktdcadsl.dk> wrote in

> Hvorlænge kan en kat værer væk ??

Standart spørgsmålet: Er den kastreret? Hvis det er en fertil kat kan
den godt nok vandre, specielt hvis det er en fertil hankat, for så går
han efter damerne.

Ellers ved jeg ikke om der er nogle "regler" for hvor længe en kat
bliver væk. Hvis den er gået for langt kan den måske ikke finde hjem,
eller den kan være blevet lukket inde, ved en fejl, et eller andet sted
i et udhus.
Bor du ved en befærdet vej? Ved godt det er svært, men har du kigget om
den evt. er blevet påkørt og ligger ved vejen?
Har selv da mine to første var udekatte oplevet at de blev for længe
væk (det var knapt et døgn, de kom normalt hjem og fik natmad og blev
holdt inde om natten) og selvom det var med blødende hjerte og det
krævede stor overvindelse, så gik jeg alligevel ud og kiggede på vores
ret befærdede vej. Heldigvis var mine uskadte, og kom hjem, de var kun
væk fordi en nabo havde syntes de var søde og havde taget dem ind (Det
gjorde han aldrig mere).

Jeg håber din mis kommer hjem igen.

--
Kate

Lad adresse være ved privat svar
Leave the address on privat answer

Fra : Connie

Dato : 28-06-03 00:54

Hej Kate

Ja den er kastreret og har været rundt og kigge på vejene
Jeg er mest utryk ved Rævene dem har vi mange af
her i området.
den har været væk nu i 2 døgn
men forleden dag kom den hjem med en ræv i hælene
helt ind på terassen, da den lille som Vi kalder HAm så ræven
farede den efter Ræven ud af haven med den
men Simba gik ind i huset .og er en lidt forsigtig kat

må ud og lede igen i morgen
og sætte sedler op i området

ååe hvor er det ikke sjovt det her, man ikke aner hvor han er
og hvad der er sket.
V.H
Connie

Fra : Tournesol

Dato : 28-06-03 09:02

Connie wrote:
> [...]
> er der nogen der ved det, og hvorfor kommer den ikke hjem
> Vi har 2 Røde katte så den anden leder og søger efter den

Hej

Er simba og bimba????

De kan være væk i flere dage jeg håber vikelig at de kommer hjem igen!!!

Hilsen Henriette.
--
DK.Tournesol
www.dktournesol.dk

Fra : Connie

Dato : 28-06-03 09:50

Hej Henriette

Ja Snøft det er Simba der er væk på 2½ døgn skal ud og kigge efter ham
for det alså dårligt over ikke vide hvad der er sket med Ham .

v.h
Connie

Fra : Tournesol

Dato : 28-06-03 10:02

Connie wrote:
> [...]
>
> Ja Snøft det er Simba der er væk på 2½ døgn skal ud og kigge efter
> ham for det alså dårligt over ikke vide hvad der er sket med Ham .

Hej

Han er sådan er dejligt mis !!!!
Dere r ikke noget værre end nå man ikke ved deres skæbne

de plejer at rende sammen ikke??
åhhh connie jeg håber virkelig han snart kommer hjem!!!

Er han øremærket??
Har du kontaktet dyrlæger falck osv for at høre om de har fået ham ind???

Husk nu også at passe på dig selv ikke !!!!

Knus Henriette.
--
DK.Tournesol
www.dktournesol.dk

Fra : Jynis

Dato : 28-06-03 13:19

"Connie" <cnkaREKLAMER@ Nej TAktdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> er der nogen der ved det, og hvorfor kommer den ikke hjem
> Vi har 2 Røde katte så den anden leder og søger efter den

Hej Connie
Det er bestemt ikke rart når de små kræ ikke kommer hjem som vanligt. Det er
lidt svært at holde øje med din kat , når du ikke fortæller i hvilken
landsdel du bor. Er din kat øremærket ?
Mvh.
--
Jytte Petersen.