Nogen der mangler en tortiemis?
Fra : Ann K

Dato : 27-06-03 23:27

Hejsa.
Ja... altså, det er ikke Kludetæppet det handler om!
Men idag fik Manden en opringning fra nogle venner, der spekulerede på om
Ann og Jans Kattehjem stadig optog herreløse katte... Da han måtte forklare
dem at vi _ikke_ har flere muligheder for at zoneopdele huset, hvis det
skulle vise sig nødvendigt med endnu en kat, så fik han den (selvfølgelig)
rørende historie...
Det handler om en kollega til vores venner, der har en lille tortiepige på
ca 16 - 17 uger rendende... hun er tilløben og de har ikke selv mulighed for
at beholde hende Efter hvad jeg har forstået er hun absolut menneskevant
(og "sulten" efter selskab) - men ret meget mere ved jeg ikke!

Hvis nogen af gruppens medlemmer alligevel er på udkig efter et nyt
familiemedlem... og absolut ønsker at forpeste deres hele liv og tilværelse
med en TORTIE i huset *sss*... er det derfor muligt at jeg vil kunne skaffe
forbindelse til mine venners kollega
Der er selvfølgelig også chancen for at kollegaen selv har fundet
tortiepigen et hjem, men jeg synes da, at jeg lige ville spørge her i
gruppen også Tænk nu hvis...
Er nogen interesserede vil jeg gerne forsøge at formidle kontakt
Tortiepigen befinder sig, så vidt jeg er orienteret i Københavnsområdet...

Mvh Ann

Fra : Kate

Dato : 28-06-03 00:47

"Ann K" <tsarsSLET@DETTEos.dk> wrote in news:bdigc1$o2s$1@sunsite.dk:

> Ja... altså, det er ikke Kludetæppet det handler om!

Jeg troede lige at du var i færd med at forære Jans kat væk

Jeg håber da at katten får et godt og blivende hjem. Selvom jeg faktisk
synes at tortie-katte er smukke, så vil jeg ikke ha' hende. Har
rigeligt med katte nu. Lante bryder sig nemlig stadig ikke om Donse med
mindre der er mad i skålene. Så jeg inviterer ikke flere problemer
indenfor

--
Kate

Lad adresse være ved privat svar
Leave the address on privat answer

Fra : Ann K

Dato : 28-06-03 01:02

Hej Kate

>Jeg troede lige at du var i færd med at forære Jans kat væk

<> Hæ - da jeg ikke lige står og er ved at planlægge en tur til Ydre
Mongoliet, en skilsmisse eller lignende, så tror jeg ikke at jeg vil forære
Kludetæppet væk

>Jeg håber da at katten får et godt og blivende hjem.

<> Ja - oss' mig! den der tredje (eller er det fjerde) håndsbeskrivelse jeg
har fået af hende, lyder da rimeligt godt

>Selvom jeg faktisk
synes at tortie-katte er smukke, så vil jeg ikke ha' hende.

<> Ja - hver sin smag... og godt det samme!

>Har rigeligt med katte nu.

<> Nåehhh - kender følelsen!

>Lante bryder sig nemlig stadig ikke om Donse med
mindre der er mad i skålene. Så jeg inviterer ikke flere problemer
indenfor

<> Skøre kræ!!! Men så længe de da kan spise sammen og han ikke farer i
synet på hende bare fordi hun er til stede, så lyder det som om det måske
med tiden vil løse sig!??

Mvh Ann - der skal _sove_ nu

Fra : Kate

Dato : 28-06-03 15:32

> <> Skøre kræ!!! Men så længe de da kan spise sammen og han ikke
> farer i synet på hende bare fordi hun er til stede, så lyder det
> som om det måske med tiden vil løse sig!??

Ja, det går _meget_ bedre, heldigvis. Men Donse og Lante bliver aldrig
perlevenner, det tror jeg ikke på. Men hun er tilgengæld faldet noget
for Mowgli. Idag gik de direkte hen til hinanden, Mowgli og Donse. Hun
begynder at vaske hans pande, hvorefter han kaster sig for hendes
fødder i typisk Mowgli stil. De var bare så søde, indtil Lante desværre
skulle blande sii. Dog skete der ikke andet end Lante overtog
vaskningen af Mowgli og Donse gik.
Lidt senere da Lante var gået lagde Donse og Mowgli sig på gulvet med
fødderne mod hinanden, det fik jeg heldigvis billeder af

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 28-06-03 01:11

In <bdiltv$49c$1@sunsite.dk> Ann K wrote:
> Mvh Ann - der skal sove nu

Var det ikke engang Saga der bestemte hvornår du skal i seng? Er hun
blevet noget af en natteravn?

Fra : Ann K

Dato : 28-06-03 12:50

Hej Navnesøster

>Var det ikke engang Saga der bestemte hvornår du skal i seng? Er hun
blevet noget af en natteravn?

<> Næ, hun går stadig i seng omkring midnat Fidusen er at Manden gik i
seng samtidig med hende... og at jeg havde husket at give aftensmad!

Mvh Ann

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 28-06-03 13:22

In article <bdjvdh$od2$1@sunsite.dk>, Ann K <tsarsSLET@DETTEos.dk>
wrote:

> <> Næ, hun går stadig i seng omkring midnat Fidusen er at Manden gik i
> seng samtidig med hende... og at jeg havde husket at give aftensmad!

Aha, fikst Mine går osse i seng omkring midnat - og står op igen og
gør morgengymnastik kl. 4.....