Sk=?ISO-8859-1?B?5nJtcHJvYmxlbWVyIHDl?= mi~
Fra : Ukendt

Dato : 04-12-00 19:47

Hejza

Jeg har i den sidste tid været plaget af lidt der kunne minde om
forstyrrelser fra det ydre rum...

Well, min skærm på min iMac har det med at blive blålig og det flimrer den
af og til ... Jeg ved ikke hvad det kan være, har fjernet ting der stod tæt
på den - men lige meget hjalp det!

Hjæææælp - nogle der har samme problemer eller kan hjælpe mig?

Hyg jer :)
Karsten M. Andersen

Fra : Reynard Fox

Dato : 04-12-00 21:46

In article <B651A4F5.126E%karsten@moskjaer-andersen.dk>, Karsten
Moskjær Andersen <karsten@moskjaer-andersen.dk> wrote:

> [...]
> tæt
> på den - men lige meget hjalp det!
>
> Hjæææælp - nogle der har samme problemer eller kan hjælpe mig?

Det lyder som en løs forbindelse, sikkert ved skærmkablets sokkel på
motherboardet. Hvis du stadig har garanti på din iMac eller hvis du ikke
mener at du har evnerne til at rette kablet, så er du nød til at få din
iMac til besøg hos et Apple-værksted.

Mvh
Reynard …:>

--
Always brisk for business, and know the rules by heart.

Fra : N/A

Dato : 05-12-00 08:34

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 05-12-00 08:34

Karsten Moskjær Andersen wrote:

> Okei ... jeg har stadig omkring 1/2 måneds forsikring tilbage på den - > men prob. er bare at den er købt hos HelioGruppen i sin tid, som jo er > gået konkurs!?

Du kan indlevere den til nærmeste aut. Apple værksted. I øvrigt har jeg
haft samme problem, og der var det hele grafikkortet der skulle skiftes.

Held og lykke, og tro mig - man bliver dobbelt så glad for sin iMac, når
skærmen er perfekt igen :)

Michael Rasmussen <michael.r@grafisk.dk>

Fra : Jakob Højer Kristens~

Dato : 05-12-00 09:35

Jeg synes efterhånden der danner sig et billede af at imac ikke er
allerhøjeste kvalitet Jeg har en ven der netop har nøjagtig samme
problem med sin imac DV og den er ved at blive sendt til rep. Derudover
er keyboardet gået på 2 ud af 2 imacs jeg har direkte kendskab til

MVH

Jakob H K

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 05-12-00 20:40

Jakob Højer Kristensen <n94jhk@xxxnat.ou.dk> wrote:

> [...]
> problem med sin imac DV og den er ved at blive sendt til rep. Derudover
> er keyboardet gået på 2 ud af 2 imacs jeg har direkte kendskab til

Det er det ... hmmm, vi har en imac på arbejdet hvis skærm flimrer når
højtalerne er i brug !!

/mvh

Thomas