findes iDVD2--> 3 update
Fra : Peter Ursin

Dato : 15-07-03 20:09

Hej,
Hvor kan jeg få fat i iDVD3 henne? Jeg har 2'eren installeret. Findes der en
update et eller andet sted?
Jeg synes kun jeg kan finde en 3 til 3.0.1. update på apple.com

mvh
Peter Ursin

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 15-07-03 21:00

Peter Ursin <ZorillaFJERN@DETTEmyrealbox.com> wrote:

> Hej,
> Hvor kan jeg få fat i iDVD3 henne? Jeg har 2'eren installeret. Findes der en
> update et eller andet sted?
> Jeg synes kun jeg kan finde en 3 til 3.0.1. update på apple.com

iDVD kan du kun få hvis du køber iLife pakken fra Apple. Den fylder så
meget, at det ikke har været muligt at lægge den ud til download og så
er det jo en god mulighed for lige at tjene nogle penge...

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : Martin Edlich

Dato : 15-07-03 21:05

On Tue, 15 Jul 2003 21:59:45 +0200, René Frej Nielsen wrote:

> iDVD kan du kun få hvis du køber iLife pakken fra Apple. Den fylder så
> meget, at det ikke har været muligt at lægge den ud til download og så
> er det jo en god mulighed for lige at tjene nogle penge...

Øeh, det er da kun eksemplerne der fylder noget. iDVD fylder ikke alverden.
--
MVH
Martin Edlich

Far til fem.

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 15-07-03 21:28

> Øeh, det er da kun eksemplerne der fylder noget. iDVD fylder ikke alverden.

Men de vil åbenbart ikke distribuere den uden eksemplerne, så det går jo
ud på et.

Det er som sagt nok også for at tjene et par håndører, da der ellers
ikke ville være nogen grund til at investere i iLife. Resten af
programerne er jo til fri download.

Fra : Peter Ursin

Dato : 15-07-03 21:40

"René Frej Nielsen" <spam02@tdcadsl.dk> wrote in message

> [...]
>
> Det er som sagt nok også for at tjene et par håndører, da der ellers
> ikke ville være nogen grund til at investere i iLife. Resten af

Øv, og der findes heller ikke en opdatering til dem der allerede har iDVD2?
(der er ikke en der har den liggende på deres server uden eksemplerne ?)

mvh
Peter

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 16-07-03 05:49

Peter Ursin <ZorillaFJERN@DETTEmyrealbox.com> wrote:

> Øv, og der findes heller ikke en opdatering til dem der allerede har iDVD2?
> (der er ikke en der har den liggende på deres server uden eksemplerne ?)

Ingen update. Du bliver vist nødt til at punge ud, men jeg tror at
OfficeLine har pakken på tilbud i øjeblikket.

Fra : Martin Edlich

Dato : 15-07-03 22:08

On Tue, 15 Jul 2003 22:27:38 +0200, René Frej Nielsen wrote:

> Men de vil åbenbart ikke distribuere den uden eksemplerne, så det går jo
> ud på et.

Det "vil" de nok ikke. Når man får iTunes på CD, er der jo også en del
eksempler med.

> Det er som sagt nok også for at tjene et par håndører, da der ellers
> ikke ville være nogen grund til at investere i iLife. Resten af
> programerne er jo til fri download.

Det er udelukkende for at tjene penge, og det er da også helt i orden.
--
MVH
Martin Edlich

Far til fem.

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 16-07-03 05:49

> Det "vil" de nok ikke. Når man får iTunes på CD, er der jo også en del
> eksempler med.

Er der også det med iLife? Jeg må vist hellere lige tjekke min DVD igen.

> Det er udelukkende for at tjene penge, og det er da også helt i orden.

Ja, egentlig.