Bluetooth setup assistant + SE T610
Fra : Jens Lyn

Dato : 01-07-03 15:50

Hej !

Jeg har problemer med at få bluetooth til at virke sammen med min T610.

Bluetooth setup assistant finder enheden, og "parrer" den med en kode som
man selv vælger, men når jeg når til step 4 ud af 5 siger den "There were no
supported services found on your mobile phone" dvs, jeg kan ikke klikke
nogle af services'ne af..

Skal jeg ind i netværk-settings og rode der, eller hvad ? Det burde jo
virke... ?

- Rasmus

Fra : Torben Hansen

Dato : 14-07-03 09:25

Hej,

Nu er din mail godt nok nogle dage gamle - men har du fundet ud af
noget?

Jeg sidder nemlig med nøjagtigt samme problem med en T68i! Jeg kan bare
ikke få OSX til at supporte noget somhelst på den telefon og omvendt.

Jeg er helt blank for hvad der skal til for at få det til at virke, for
jeg syntes ikke man kan noget..