Tiscali sagaen!
Fra : Arne Jensen

Dato : 15-07-03 14:34

Mit lille indlæg i denne parodi!

Jeg havde indtil starten af 2001 et supersurfer abbonement hos
Tiscali. Dette gik som sådan glimrende og jeg opsage det kun fordi jeg
gik over til bredbånd. Også opsigelsen var uden problemer.

MEN: I marts måned i år modtager vi (min kone og jeg) så et brev fra
et inkassofirma hvor de kræver med renter rykkergebyrer
inkassoomkostninger ovs omkring 700 kroner for overforbrug på ca. 200
kroner for den sidste periode jeg havde ISDN hos dem.. De påstår at
have sendt 7 rykkere.. Jeg har set den første og mener helt bestemt at
jeg betalte der.. De andre 6 rykkere??? Hvem husker hvad man betalte
for 2 år siden, og ikke mindst gemmer en kvittering så længe... siden
da og indtil vi fik det famøse brev fra inkassofirmaet har vi ikke
hørt en bjælde fra Tiscali. Det er mildt sagt flot!

Venligst
Arne Jensen

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 15-07-03 14:56

Arne Jensen skrev:

> [...]
>da og indtil vi fik det famøse brev fra inkassofirmaet har vi ikke
>hørt en bjælde fra Tiscali. Det er mildt sagt flot!

Ja, det minder jo om alt for mange af de andre Tiscalisager.

En sidebemærkning:
Jeg har hidtil kun gemt kvitteringer i et par år, men efter at
have hørt om alle disse sager med Telia og Tiscali, har jeg
besluttet mig til at gemme dem i 5 år. Krav af den 'almindelige'
slags forældes efter 5 år.

--
Bertel

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 16-07-03 18:53

"Arne Jensen" <moeffe@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse news:bsv7hv0vhnvj7s74bmp1aaghc8h6so975a@4ax.com...

> Mit lille indlæg i denne parodi!
<cut>

Lyder som en sag for dk.forbruger eller dk.videnskab.jura
der er sikkert nogle folk der kan fortælle om eks. pbs
kan grave den regning frem igen.

Jan Rasmussen

Fra : Jonas Jacobsen

Dato : 17-07-03 07:08

Arne Jensen skrev:

> have sendt 7 rykkere.. Jeg har set den første og mener helt bestemt at
> jeg betalte der.. De andre 6 rykkere??? Hvem husker hvad man betalte
> for 2 år siden, og ikke mindst gemmer en kvittering så længe... siden

Hvis du betalte over pc-bank (eller lignende) direkte fra din bank-
konto, kan det være at din bank kan hjælpe dig med at finde trans-
aktionen...?

/J