ADSL uden fastnet.. Hvilke udbydere?
Fra : [ B@CHFiRE ]

Dato : 08-07-03 15:28

Hejsa,

Overvejer kraftigt, at forlade CC, pga. det stunt de lavede, med at tilbyde
visse kunder hurtige "vil-du-ikke-nok-blive-hos-os" 2Mbit linjer for ingen
penge, mens Tele2 havde lave priser.. (

Hvilke internet udbydere findes der i DK, som kan levere ADSL UDEN at man
har fast telefon-abb..? TDC vil jo have, at man har tlf. abb. før man kan få
dres "bredbånd".. Hvad er der så, udover Tiscali?

--
Med venlig hilsen / Best Regards
Brian J. N. - [ New-York@City.dk ]

Fra : Ole :-\)

Dato : 08-07-03 16:22

[ B@CHFiRE ] skrev news:beekcd$f14$1@news.cybercity.dk
> Hvilke internet udbydere findes der i DK, som kan levere ADSL UDEN at man
> har fast telefon-abb..? TDC vil jo have, at man har tlf. abb. før man kan

> dres "bredbånd".. Hvad er der så, udover Tiscali?

Ingen

Brug den rette gruppe: news:dk.edb.internet.udbydere.xdsl

--
Venlig hilsen
Ole

Fra : [ B@CHFiRE ]

Dato : 08-07-03 17:30

Hej,

> Brug den rette gruppe: news:dk.edb.internet.udbydere.xdsl

Tak for svar. ;) Men kunne du ikke lige have nævnt, at du FUT'ede..? Mit
svar giver jo ingen mening, for dem i den anden gruppe.

Fra : Ole :-\)

Dato : 08-07-03 22:19

[ B@CHFiRE ] skrev news:beerh7$p9s$1@news.cybercity.dk
> Tak for svar. ;) Men kunne du ikke lige have nævnt, at du FUT'ede..? Mit
> svar giver jo ingen mening, for dem i den anden gruppe.

Lykkedes det? Der var en del problemer, så jeg troede faktisk ikke det blev
futtet

Fra : [ B@CHFiRE ]

Dato : 08-07-03 16:23

> Ingen
> Brug den rette gruppe: news:dk.edb.internet.udbydere.xdsl

Åps.. Sorry. Men tak for svar da.. ;)

Fra : Rune Manscher

Dato : 09-07-03 09:01

" Ole " <spam@ads.føj> wrote in message
> [ B@CHFiRE ] skrev news:beekcd$f14$1@news.cybercity.dk
> få
>
> Ingen

Sludder. Cybercity kan også levere uden fastnet-abonnement.

*Rune

Fra : Lars Christensen

Dato : 09-07-03 10:48

On Wed, 9 Jul 2003 10:01:16 +0200, "Rune Manscher"
<manscher@hotmail.com> wrote:

>Sludder. Cybercity kan også levere uden fastnet-abonnement.

Korretkt men iflg news:beekcd$f14$1@news.cybercity.dk så var spørgeren
"træt" af Cybercity

--
/LC
thousands of lives at Hiroshima could have been saved if they had known to 'Duck and Cover'

Fra : Rune Manscher

Dato : 09-07-03 11:12

"Lars Christensen" <spamtrap@zunzhine.dk> wrote in message

> Korretkt men iflg news:beekcd$f14$1@news.cybercity.dk så var spørgeren
> "træt" af Cybercity

Det kan jeg godt se - jeg fik åbenbart ikke læst den oprindelig post,
kun svaret, hvor det vist var klippet fra. Min fejl.

*Rune