Gode Paynews servere ?
Fra : Per Moreau

Dato : 05-07-03 22:51

Jeg håber den er rigtigt plaseret, for ellers må i undkylde mange gange.
Jeg er nemlig blevet træt af Giganews fordi at den er alt for dyr.
Jeg er derfor på lidt søgning efter en anden og har hørt om 2 der hedder
100Proofnews og Easynews, men hvordan er de 2 servere når det
kommer til completeness med de udenlandske binaries og multimedia
grupper ?

Mvh
Per M.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 05-07-03 23:22

"Per Moreau" <gndsplitting@OHNOhotmail.com> skrev :

> [...]
>100Proofnews og Easynews, men hvordan er de 2 servere når det
>kommer til completeness med de udenlandske binaries og multimedia

100Proofnews skulle være ret elendig, mens easynews skulle være
ganske udmærlet.

Ikke personlig erfaring, men blot noget der tidl. har været nævnt
i ng.
--
Knud

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 08-07-03 19:10

"Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk> wrote in message

> 100Proofnews skulle være ret elendig, mens easynews skulle være
> ganske udmærlet.

Hvad er det nu den newsprovider, som tilbyder 2 Mbit og 6 connections og max
1GB/dag for 5,95 Euro om måneden? Kan ikke huske det, men nogen der har
erfaringer med dem?

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 08-07-03 19:11

> Hvad er det nu den newsprovider, som tilbyder 2 Mbit og 6 connections og
max
> 1GB/dag for 5,95 Euro om måneden? Kan ikke huske det, men nogen der har
> erfaringer med dem?

Eller var det dollers,, det var det jo nok.. men kan altså ikke huske hvem
det var

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 08-07-03 19:11

Fra : Mogens

Dato : 05-07-03 23:46

On Sat, 5 Jul 2003 23:51:03 +0200, "Per Moreau"
<gndsplitting@OHNOhotmail.com> wrote:

> [...]
>100Proofnews og Easynews, men hvordan er de 2 servere når det
>kommer til completeness med de udenlandske binaries og multimedia

Hej

Jeg har brugt Easynews i snart 2 år og er 100% tilfreds.
Completenes er stort set 100% på alle binære grupper,
både danske og udenlandske. Det gælder både film,
musik og CD images. Easynews har desuden en
retention på mindst 30 dage på alle grupper, så man
har masser af tid til at hente det man vil.
Eneste minus er så prisen. $10 per 6 GB eller per
måned afhængigt af hvad der nu kommer først.
Får man brugt sine 6 GB kan man betale $10 og
få nulstillet tælleren. Dette kan du gøre så tit du
har lyst.

Mvh Mogens

Fra : Per Moreau

Dato : 06-07-03 10:51

> [...]
> måned afhængigt af hvad der nu kommer først.
> Får man brugt sine 6 GB kan man betale $10 og
> få nulstillet tælleren. Dette kan du gøre så tit du

Det kunne være at man skulle prøve at kigge lidt på den, når mit medlemskab
udløber til d. 1ste hos Giga, takker.

Mvh
Per M.

Fra : Kale Kop

Dato : 06-07-03 19:09

Jeg bruger simonews.com koster 39,95 euro pr. kvartal.
Har 31.000 grupper bl.a. alle .dk grupper.
Frit download. Max 2 tråde pr. session 450 Mbit pr. tråd
Har haft det i et halvt år og ikke haft problemer.
Sidste gang trak de beløbet 2 gange men de var tilbage på kontoen dagen
efter jeg mailede dem.

Fra : Jørn Hundebøll

Dato : 06-07-03 21:02

"Kale Kop" <Fietser@email.no> wrote in message
> Jeg bruger simonews.com koster 39,95 euro pr. kvartal.
> Har 31.000 grupper bl.a. alle .dk grupper.
> Frit download. Max 2 tråde pr. session 450 Mbit pr. tråd

450 Mbit- du mener vel 450 Kbit - ikk ?

Hvordan er retension og completness ?

Jørn

Fra : Kale Kop

Dato : 07-07-03 04:59

Jørn Hundebøll wrote:

> 450 Mbit- du mener vel 450 Kbit - ikk ?
>
> Hvordan er retension og completness ?
>
> Jørn

Den holder 450 Kbit selvfølgelig.
Min erfaring er ca. 5 dage ingen problemer med ukomplete filer.
mvh
Kale

Fra : Per Moreau

Dato : 06-07-03 21:11

"Kale Kop" <Fietser@email.no> skrev i en meddelelse
> [...]
> Har haft det i et halvt år og ikke haft problemer.
> Sidste gang trak de beløbet 2 gange men de var tilbage på kontoen dagen

Takker ellers for svaret, men jeg har besluttet mig for at teste Easynews,
da den info man bla kunne læse på deres hjemmeside også lød tillokkende.

Mvh
Per M.