Jeg droppede tiscale for 2 år siden da jeg igennem 8 mdr
ikke havde nogen upload overhovdet, ringede til dem mange gange og skerv
mange mails, intet skete.
Så opsagde jeg mit abonnement skriftligt en måned før.
Da var de så venlige at lukke for saften 14 dage før tid!!
Desuden var de så rare at fortsætte med at sende mig regninger, så rykkere,
trusler om incasso og til sidst et incasso firma.
Problemet er bare at jeg er skide ligelad.
Det er simpelthen under mit niveau, jeg har gjort alt for at gøre opmærksom
på de ting der sker og de har gjort alt for at ignorere mig.
Det er ikke mit problem men deres.
Nu har jeg TDC som bare kører, ja det koster lidt mere men det er også lidt
mere stabilt.
Rotel..
"Lauge Abildgaard" <wholesome@ofir.dk> skrev i en meddelelse
news:3f2fcb1e$0$5184$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> > Efter at have været kunde hos Tiscali i 5 år,
> > skiftede jeg udbyder,det var i april 2002.
> > Det er den længste opsigelse jeg har haft til dato..!
> > Med inkasso til følge..jow de giver ikke så LETH op..!
> > Men måske næste år..så skulle den sag gerne være ude
> > af verden
> > Dette er ikke fakta..men et ØNSKE..!!
> >
> > Tiscali er som en Skoda..ikke til at komme af med..!!
> >
> >
> >
> > Mvh
> > Jan.-
> >
>
> Har selv været i kløerne på bemeldte kompagni. Har siden Oktober sidste år
> forsøgt at opsige mit abonnement og de sender stadig rykkere og nye
> fakturaer.
>
> I ren arrigskab sendte jeg i foråret en mail til Danmarks Radio, hvor de
> kører et "lille TV-program" som har til formål at kigge på den slags sager
> hvor almindelige forbrugere bliver klemt. Sørme ikke jeg i fredags modtog
en
> telefonbesked fra en DR-medarbejder hvor de planlægger at beskrive
Tiscali's
> besynderlige form for "kundeservice". Nu er man jo ikke ondskabsfuld af
> natur, men det ville være med slet skjult skadefryd at jeg ville nyde at
se
> Tiscali blive ristet på nationalt tv.
>
> Det er ganske enkelt uforståeligt hvordan de kan drive en forretning på
den
> måde.
>
> Jeg vil foreslå at du skriver et brev til Tiscali og beder dem om at hoppe
i
> havet. Jeg har selv ignoreret enhver henvendelse fra dem siden maj.
>
> vh,
> Lauge Abildgaard
>
>