modem og ADSL
Fra : Henrik H

Dato : 03-07-03 09:06

I forlængelse af indlægget nedenfor har jeg yderligere et spørgsmål??

Vil det være muligt at anvende sit modem og dermed en forbrugsafregnet
konto hos TDC en gang imellem, for at bibeholde sin emailadresse - i
tilfældet af, at man har en anden udbyder??

MVH

Henrik Hansen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 03-07-03 12:01

Henrik H <hansehen@mail.tele.dk> skrev :

>I forlængelse af indlægget nedenfor har jeg yderligere et spørgsmål??

Nedenfor?
Jeg har ikke nogen indlæg nedenunder for dit er det nyeste.
Derfor er det en dum formulering, du ved ikke, hvordan folk har
opsat deres newsreader.

>Vil det være muligt at anvende sit modem og dermed en forbrugsafregnet
>konto hos TDC en gang imellem, for at bibeholde sin emailadresse - i
>tilfældet af, at man har en anden udbyder??

Der er ikke noget i vejen for stadig at have et analogt modem ved
siden af en adslopkobling, så det kan du sagtens.
--
Knud

Fra : Holger

Dato : 03-07-03 13:51

HOV, mon ikke den oprindelige spørger mener, om han/hun via ADSL'en kan få
fat i mails til den gamle TDC-konto? Svaret herpå er "i de fleste tilfælde
Ja".

Fra : Iskold

Dato : 03-07-03 18:34

er er dog mange udgyder, der lykker for, at andre forbindelser, kan hente
mail uden at man bruger deres opkobling, hvilket oxo er meget fair
ikk.....du ville jo hellereikke syntes det var fedt, hvis du har et firma
der udbyder adsl og der er en masse trafik hos dig fordi folk gerne vil
beholde deres gamle mail adresse, men du ingen betaling fik....

henrik

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 05-07-03 13:03

"Iskold" <hep@image.dk> skrev i en meddelelse
> er er dog mange udgyder, der lykker for, at andre forbindelser, kan
hente
> mail uden at man bruger deres opkobling

Hvem?

--
Martin Højriis Kristensen - http://www.makr.dk
Usenetstatistik 2002/2003 - http://www.f2.dk/ (TEST)

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 03-07-03 19:37

"Holger" <Holger@d.y> skrev :

>HOV, mon ikke den oprindelige spørger mener, om han/hun via ADSL'en kan få
>fat i mails til den gamle TDC-konto? Svaret herpå er "i de fleste tilfælde
>Ja".

Det spurgte han om i et tidl. spørgsmål.

Jeg går ud fra, at det er den samme spørger som i tråden
Subject: e-mailadresse og anden udbyder
Date: Wed, 2 Jul 2003 21:06:12 +0200
--
Knud