e-mailadresse og anden udbyder
Fra : Henrik Hansen

Dato : 02-07-03 20:06

Jeg står overfor at skulle oprette et adsl abonnement hos Tiscali, pt. har
jeg en e-mail adresse hos tdc. Vil jeg stadigvæk kunne anvende den
oprindelige e-mail adresse i outlook, når jeg skifter - eller skal jeg har
en ny e-mailadresse hos tiscali??

MVH

Henrik

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 02-07-03 20:38

"Henrik Hansen" <hansehen@mail.tele.dkFJERN> skrev :

> [...]
>jeg en e-mail adresse hos tdc. Vil jeg stadigvæk kunne anvende den
>oprindelige e-mail adresse i outlook, når jeg skifter - eller skal jeg har

Ja og vil kunne hente fra TDC, men skal sende gennem din nye
udbyder.

Men, som der altid er, på et eller andet tidspunkt vil din
TDC-konto blive lukket, når du ikke længere bruger TDC som
udbyder.

Det kan være om to måneder eller om tre år, alt efter hvornår TDC
laver en oprydning i inaktive konti.
--
Knud